Аналіз особливостей розвитку ділового туризму у різних країнах світу

Loading...
Thumbnail Image

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Одеський національний економічний університет

Abstract

У процесі дослідження маркетингового впливу на діяльність готельно-ресторанного та туристичного бізнесу важливим є питання їх взаємодії, адже колаборація цих видів діяльності була та є однією з найпопулярніших в сфері гостинності. На сьогодення постає проблема маркетингового розкриття закладів та розриву колабораційних зв'язків між бізнесами, вихід на індивідуальну роботу.
In the process of researching the marketing influence on the activities of the hotel, restaurant and tourism business, the question of their interaction is important, because the collaboration of these types of activities was and is one of the most popular in the field of hospitality. Currently, there is a problem of marketing disclosure of institutions and the breaking of collaborative ties between businesses, the exit to individual work.

Description

Citation

Буруков І. Г. Сутність та форми організації культурно-пізнавального туризму / І. Г. Буруков, наук. кер О. Л. Михайлюк // Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: Матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти (Одеса, 12 квітня 2023 р.) / Одеський нац. економ. уні-т. – Одеса: ОНЕУ, 2023 – C. 51-54.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By