Аналіз особливостей розвитку ділового туризму у різних країнах світу
Loading...
Files
Date
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Одеський національний економічний університет
Abstract
У процесі дослідження маркетингового впливу на діяльність готельно-ресторанного та туристичного бізнесу важливим є питання їх взаємодії, адже колаборація цих видів діяльності була та є однією з найпопулярніших в сфері гостинності. На сьогодення постає проблема маркетингового розкриття закладів та розриву колабораційних зв'язків між бізнесами, вихід на індивідуальну роботу.
In the process of researching the marketing influence on the activities of the hotel, restaurant and tourism business, the question of their interaction is important, because the collaboration of these types of activities was and is one of the most popular in the field of hospitality. Currently, there is a problem of marketing disclosure of institutions and the breaking of collaborative ties between businesses, the exit to individual work.
In the process of researching the marketing influence on the activities of the hotel, restaurant and tourism business, the question of their interaction is important, because the collaboration of these types of activities was and is one of the most popular in the field of hospitality. Currently, there is a problem of marketing disclosure of institutions and the breaking of collaborative ties between businesses, the exit to individual work.
Description
Keywords
Citation
Буруков І. Г. Сутність та форми організації культурно-пізнавального туризму / І. Г. Буруков, наук. кер О. Л. Михайлюк // Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: Матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти (Одеса, 12 квітня 2023 р.) / Одеський нац. економ. уні-т. – Одеса: ОНЕУ, 2023 – C. 51-54.