Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15959
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чернишова, Л. В. | - |
dc.contributor.author | Cherkashina, T. | - |
dc.date.accessioned | 2023-05-17T07:11:34Z | - |
dc.date.available | 2023-05-17T07:11:34Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Чернишова Л. В. Деякі питання контролю об’єктивності знань студентів / Л. В. Чернишова // Забезпечення якості вищої освіти: проблеми та перспективи розвитку : зб. матеріалів VІ Міжнар. наук.-метод. конф. (Одеса, 21-22 лютого 2023 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2023. – C. 48 - 49. | en_US |
dc.identifier.uri | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15959 | - |
dc.description.abstract | Сучасна вища освіта має забезпечити формування особистості молодої людини як майбутнього професіонала, здатного успішно виконувати виробничі завдання, працювати в сучасних умовах за фахом, навчити жити у соціумі. Базуючись на засадах розвитку і саморозвитку особистості, студентоцентризм в навчальному процесі є необхідною умовою для осмисленого сприйняття і засвоєння студентами навчальної інформації, формування у них здатності самостійно і творчо застосовувати її при вирішенні прикладних практичних завдань, потребує системності у прийнятті ефективних управлінських рішень | en_US |
dc.description.abstract | Modern higher education should ensure the formation of the personality of a young person as future professional, able to successfully perform production tasks, work in in modern conditions by profession, teach how to live in society. Based on the principles of development and self-development of the individual, student-centeredness in the educational process is a necessary condition for meaningful perception and assimilation of educational information by students, formation of their ability to independently and creatively apply it when solving applied practical problems tasks, requires systematicity in making effective management decisions. | - |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.subject | студентоцентрований підхід | en_US |
dc.subject | військовий стан | en_US |
dc.subject | student-centered approach | en_US |
dc.subject | martial law | en_US |
dc.title | Деякі питання контролю об’єктивності знань студентів | en_US |
dc.title.alternative | Some issues of controlling the objectivity of students' knowledge | en_US |
dc.type | Conference Abstract | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра бухгалтерського обліку, аналізу і аудиту |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Чернишова.pdf | 127,85 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.