Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15959
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧернишова, Л. В.-
dc.contributor.authorCherkashina, T.-
dc.date.accessioned2023-05-17T07:11:34Z-
dc.date.available2023-05-17T07:11:34Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЧернишова Л. В. Деякі питання контролю об’єктивності знань студентів / Л. В. Чернишова // Забезпечення якості вищої освіти: проблеми та перспективи розвитку : зб. матеріалів VІ Міжнар. наук.-метод. конф. (Одеса, 21-22 лютого 2023 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2023. – C. 48 - 49.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15959-
dc.description.abstractСучасна вища освіта має забезпечити формування особистості молодої людини як майбутнього професіонала, здатного успішно виконувати виробничі завдання, працювати в сучасних умовах за фахом, навчити жити у соціумі. Базуючись на засадах розвитку і саморозвитку особистості, студентоцентризм в навчальному процесі є необхідною умовою для осмисленого сприйняття і засвоєння студентами навчальної інформації, формування у них здатності самостійно і творчо застосовувати її при вирішенні прикладних практичних завдань, потребує системності у прийнятті ефективних управлінських рішеньen_US
dc.description.abstractModern higher education should ensure the formation of the personality of a young person as future professional, able to successfully perform production tasks, work in in modern conditions by profession, teach how to live in society. Based on the principles of development and self-development of the individual, student-centeredness in the educational process is a necessary condition for meaningful perception and assimilation of educational information by students, formation of their ability to independently and creatively apply it when solving applied practical problems tasks, requires systematicity in making effective management decisions.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectстудентоцентрований підхідen_US
dc.subjectвійськовий станen_US
dc.subjectstudent-centered approachen_US
dc.subjectmartial lawen_US
dc.titleДеякі питання контролю об’єктивності знань студентівen_US
dc.title.alternativeSome issues of controlling the objectivity of students' knowledgeen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра бухгалтерського обліку, аналізу і аудиту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чернишова.pdf127,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.