Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15964
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Щубелка, Н. В. | - |
dc.contributor.author | Shchubelka, N. | - |
dc.date.accessioned | 2023-05-17T08:57:54Z | - |
dc.date.available | 2023-05-17T08:57:54Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Щубелка Н. В. Освітній потенціал дебатної технології в контексті студентоцентрованого навчання / Н. В. Щубелка // Забезпечення якості вищої освіти: проблеми та перспективи розвитку : зб. матеріалів VІ Міжнар. наук.-метод. конф. (Одеса, 21-22 лютого 2023 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2023. – C. 135 - 136. | en_US |
dc.identifier.uri | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15964 | - |
dc.description.abstract | Модернізація сучасної освіти є однією із злободенних проблем суспільства. Динамічні трансформації соціуму вимагають актуальної системи освіти. Відповідність потребам сучасного соціумі є аксіомою функціонування освіти. Зведення освіти до процесу отримання знань залишилося в минулому. Англійський соціолог Том Стоуньер, визначає сучасну освіту як процес отримання кваліфікації. | en_US |
dc.description.abstract | Modernization of modern education is one of the pressing problems of society. Dynamic transformations of society require an up-to-date education system. Conformity the needs of modern society is an axiom of the functioning of education. Reducing education to a process acquiring knowledge is a thing of the past. English sociologist Tom Stoneyer defines modern education as a process of obtaining qualifications. | - |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.subject | освітній потенціал | en_US |
dc.subject | студентоцентрованого навчання | en_US |
dc.subject | educational potential | en_US |
dc.subject | student-centered learning | en_US |
dc.title | Освітній потенціал дебатної технології в контексті студентоцентрованого навчання | en_US |
dc.title.alternative | Educational potential of debate technology in the context of student-centered learning | en_US |
dc.type | Conference Abstract | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра філософії, історії та політології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Щубелка.pdf | 146,52 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.