Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16029
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБєйлєкчи, Ю.О.-
dc.date.accessioned2023-06-07T08:18:33Z-
dc.date.available2023-06-07T08:18:33Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБєйлєкчи Ю.О. Управлiння маркетинговою дiяльнiстю торгiвельного пiдприємства : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Юлiя Олександрiвна Бєйлєкчи ; наук. кер. Олена Василiвна Осичка . - ОНЕУ , 2023 - 64 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2023Beylekchi.pdf-
dc.description⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти управління маркетинговою діяльністю, а саме, визначено поняття маркетингу, основні моделі, стратегії та функції маркетингу на підприємствах, а також розглянуто методичні підходи щодо оцінки ефективності роботи маркетингової діяльності.en_US
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical aspects The paper examines the theoretical aspects of marketing activity management, namely, defines the concept of marketing, the main models, strategies and functions of marketing at enterprises, and also considers methodical approaches to assessing the effectiveness of marketing activities. Author analysis. The indicators that characterize the enterprise's activity, its general financial and economic condition and practical aspects of marketing activity are analyzed. Expansion of sales channels, namely cooperation with marketplaces, is proposed-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectмаркетингова діяльність підприємстваen_US
dc.subjectсистеми маркетингуen_US
dc.subjectпоказникen_US
dc.subjectметоди оцінкиen_US
dc.subjectуправління маркетинговою діяльністюen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing activityen_US
dc.subjectmarketing activity of the enterpriseen_US
dc.subjectmarketing systemsen_US
dc.subjectindicatoren_US
dc.subjectevaluation methodsen_US
dc.subjectmarketing activity managementen_US
dc.titleУправління маркетинговою діяльністю торгівельного підприємства (на прикладі ТОВ «Цитрус»)en_US
dc.title.alternativeManagement of the marketing activity of the trade enterprise (on the basis of TOV "Citrus")en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бєйлекчи_реферат.pdf195,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.