Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16034
Назва: Підвищення конкурентоспроможності підприємства на ринку типографських послуг
Інші назви: Increasing the competitiveness of the enterprise in the market of printing service
Автори: Кухляренко, І.В.
Бібліографічний опис: Кухляренко І.В. Пiдвищення конкурентоспроможностi пiдприємства на ринку типографських послуг : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Iрина Вiталiївна Кухляренко ; наук. кер. Ганна Олександрiвна Москалюк . - ОНЕУ , 2023. - 57 с.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: конкуренція
конкурентоспроможність
видавничо-поліграфічні підприємства
competition
competitiveness
publishing and printing enterprises
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядається актуальна проблема управління конкурентоспроможністю підприємства: визначено сутність та поняття економічних категорій «конкуренція» та «конкурентоспроможність», досліджено основні їх класифікації, розглянуто переваги та недоліки методів оцінки конкурентоспроможності підприємства. В якості об’єкту дослідження обрано підприємство ПрАТ «Київська поліграфічна фабрика «Зоря». Проведений аналіз динаміки фінансових результатів; розраховані та вивчені показники рентабельності, ліквідності, фінансової стійкості, ділової активності. Досліджено положення даного підприємства на ринку поліграфічних послуг, здійснено порівняно з конкурентом даної галузі. Розроблено комплекс заходів щодо підвищення конкурентоспроможності ПрАТ «Київська поліграфічна фабрика «Зоря». Отримання прибутків після їх впровадження свідчить про економічну ефективність запропонованих заходів.
The article deals with the topical issue of managing the competitiveness of an enterprise: the essence and concepts of the economic categories "competition" and "competitiveness" are defined, their main classifications are studied, and the advantages and disadvantages of methods for assessing the competitiveness of an enterprise are considered. The object of research is the enterprise PJSC "Kyiv Printing Factory " Zorya". An analysis of the dynamics of financial results is carried out; indicators of profitability, liquidity, financial stability, business activity are calculated and studied. The position of this enterprise in the market of printing services is studied, and a comparison with a competitor in this industry is made. A set of measures to improve the competitiveness of PJSC "Kyiv Printing Factory "Zarya" has been developed. The profit after their implementation indicates the economic efficiency of the proposed measures.
Опис: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2023Kuhlyarenko.pdf
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кухляренко_реферат.pdf238,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.