Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16041
Назва: Управління конкурентоспроможністю послуг маркетплейсу
Інші назви: Management of the competitiveness of marketplace services
Автори: Руцкий, Р.В.
Бібліографічний опис: Руцкий, Р.В. Управлiння конкурентоспроможнiстю послуг маркетплейсу : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Роман Вiталiйович Руцкий ; наук. кер. Ольга Сергiївна Балабаш . - ОНЕУ , 2023. - 74 с.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: конкурентоспроможність
маркетплейс
франчайзинг
управління
competitiveness
marketplace
franchising
management
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти управління конкурентоспроможністю послуг маркетплейсу. Проаналізовано фінансово-господарську діяльність та ділове середовище ТОВ «РОЗЕТКА.УА». Запропоновано заходи з покращення управління конкурентоспроможністю послуг маркетплейсу ТОВ «РОЗЕТКА.УА» шляхом впровадження франчайзингової системи на підприємстві
The work considers the theoretical aspects of managing the competitiveness of marketplace services. The financial and economic activity and business environment of LLC «ROZETKA.UA» were analyzed. Measures are proposed to improve the management of the competitiveness of the services of the marketplace of LLC «ROZETKA.UA» by providing a franchise system at the enterprise.
Опис: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2023Ruckiy.pdf
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Руцкий_реферат.pdf185,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.