Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16046
Назва: Обґрунтування системи стимулювання праці персоналу виробничого підприємства (на прикладі ПрАТ «Єврокар»)
Інші назви: Reasoning of the system for labor staff of manufacturing enterprice ( on the example JSC «Eurocar»)
Автори: Фомічева, К.Ю.
Бібліографічний опис: Фомічева, К.Ю. Обгрунтування системи стимулювання працi персоналу виробничого пiдприємства : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Ксенiя Юрiївна Фомiчева ; наук. кер. Альона Валерiївна Пiскун . - ОНЕУ , 2023. - 74 с.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: стимулювання
стимул заохочення
стимулювання працівників
стимулювання підприємства
stimulation
incentive employee stimulation
enterprise stimulation
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти система стимулювання праці персоналу, а саме, визначено поняття стимулювання, а також розглянуто методи стимулювання на підприємстві. Проаналізовано показники, які характеризують діяльність підприємства, його загальний фінансово-економічний стан. Запропоновано програму лояльності для працівників підприємства та зменшення навантаження працівників виконання робіт за допомогою впровадження одного аналітика по ринку та одного маркетолога, делегування обов’язків та отримання більш якісної роботи завдяки переключення уваги вже існуючих працівників лише на аналіз підприємства.
Author analysis. The work considers the theoretical aspects system for labor stimulation of staff, namely term of stimulation, is defined, and also methods of stimulation at the company are considered. The indicators that characterize the enterprise activity and its general financial and economic condition are analyzed. A loyalty program for the company's employees and a reducing the workloads of the employees, performing the work by implementation of one market analyst and one marketer, delegating responsibilities and obtaining better work due to switching the attention of existing employees only to the analysis of the company are proposed.
Опис: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2023Fomicheva.pdf
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фомічева_реферат.pdf190,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.