Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16064
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКічук, Д.Д.-
dc.date.accessioned2023-06-08T08:09:29Z-
dc.date.available2023-06-08T08:09:29Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКічук, Д.Д. Економiчне обгрунтування проекту створення туристичного агенства : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 076 "Пiдприємництво, торгiвля та бiржова дiяльнiсть" за освiтньою програмою "Економiка та планування бiзнесу" / Дар'я Дмитрiвна Кiчук ; наук. кер. Людмила Анатолiївна Траченко . - ОНЕУ , 2023. - 66 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2023Kichuk.pdf-
dc.description⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractпослуг; розглянуто загальну концепцію відкриття агентства внутрішнього туризму; досліджуються нормативно-правове регулювання підприємницької діяльності в Україні у даній сфері, обґрунтовується вибір організаційно-правової форми бізнесу та системи оподаткування. Проаналізовано конкурентне середовище на ринку туристичних послуг та визначені внутрішні конкурентні переваги нового туристичного агентства. Сформовано стартові та поточні витрати за проектом. Визначено доходи та прибуток від діяльності туристичного агентства, розраховано показники ефективності проєкту, охарактеризовані можливі ризики та сформульовано шляхи їхньої мінімізації.en_US
dc.description.abstractThe paper examines the theoretical foundations of starting your own business in the service sector; considers the general concept of opening a domestic tourism agency; examines the legal regulation of business in Ukraine in this area, justifies the choice of organizational and legal form of business and taxation system. The competitive environment in the market of tourist services is analyzed and the internal competitive advantages of a new travel agency are determined. The start-up and current costs of the project are formed. The revenues and profits from the travel agency's activities are determined, project performance indicators are calculated, possible risks are characterized, and ways to minimize them are formulated.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectпослугиen_US
dc.subjectтуризмen_US
dc.subjectтуристичне агентствоen_US
dc.subjectконкуренціяen_US
dc.subjectпроєктen_US
dc.subjectефективністьen_US
dc.subjectризикen_US
dc.subjectservicesen_US
dc.subjecttourismen_US
dc.subjecttravel agencyen_US
dc.subjectcompetitionen_US
dc.subjectprojecten_US
dc.subjectefficiencyen_US
dc.subjectrisken_US
dc.titleЕкономічне обґрунтування проєкту створення туристичного агентстваen_US
dc.title.alternativeEconomic substantiation for the project of creating a travel agencyen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
_Кічук Д.Д. Реферат.pdf228,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.