Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16100
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗавадська, Д.В.-
dc.contributor.authorZavadska, D.-
dc.date.accessioned2023-06-14T19:43:23Z-
dc.date.available2023-06-14T19:43:23Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЗавадська Д. В. Інтеграція соціальних медіа та CRM: особливості застосування в підприємницькій діяльності банку в умовах цифрової трансформації / Д. В. Завадська // Соціальні, економіко-правові та фінансові виклики в умовах глобальних Трансформацій : матеріали IІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Тернопіль – Братислава, 30 трав. 2022 р., ЗУНУ, 2022). – Тернопіль: ЗУНУ, 2022. – С. 72-74.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16100-
dc.description.abstractТези доповіді присвячено проблематиці інтеграції соціальних медіа та систем управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) в банківській сфері в контексті цифрової трансформації. Зазначається, що соціальні мережі сприяють покращенню комунікації, збільшенню лояльності клієнтів та формуванню репутації банку. CRM-системи допомагають ідентифікувати клієнтів, збирати та аналізувати дані про них та покращувати якість обслуговування. Підкреслюється, що інформація та знання є ключовими ресурсами для банків у цифрову епоху, тому є важливим впровадження централізованих системи управління взаємовідносинами з клієнтами.en_US
dc.description.abstractThe thesis is devoted to the problems of integration of social media and customer relationship management (CRM) systems in the banking sector within the context of digital transformation. It is noted that social networks contribute to improving the communication, increasing customer loyalty and building the reputation of the banks. CRM systems help to identify customers, collect and analyze data about them, and improve the quality of service. The concept states that information and knowledge are the significant key resources for banks in the digital era, so it is important to implement the centralized customer relationship management systems.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherЗУНУen_US
dc.subjectцифрова трансформаціяen_US
dc.subjectсоціальні медіаen_US
dc.subjectCRM-системиen_US
dc.subjectбанкиen_US
dc.subjectкомунікація з клієнтамиen_US
dc.subjectперсоналізоване обслуговуванняen_US
dc.subjectdigital transformationen_US
dc.subjectsocial mediaen_US
dc.subjectCRM systemsen_US
dc.subjectbanksen_US
dc.subjectcustomer communicationen_US
dc.subjectpersonalized serviceen_US
dc.titleІнтеграція соціальних медіа та CRM: особливості застосування в підприємницькій діяльності банку в умовах цифрової трансформаціїen_US
dc.title.alternativeIntegration of social media and crm: features of application in the entrepreneurial activities of a bank in the context of digital transformationen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра банківської справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Інтеграція соціальних медіа.pdf228,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.