Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16115
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСухова, Т.Л.-
dc.contributor.authorSukhova, T.-
dc.date.accessioned2023-06-15T11:09:07Z-
dc.date.available2023-06-15T11:09:07Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16115-
dc.description.abstractАктуальність проблем маркетингу визначається тим, що його розвиток в Україні відбувається значно повільніше, ніж того вимагає участь вітчизняних виробників в міжнародному розподілі праці. Маркетинг представляє істотний елемент сучасного зв'язку виробництва і споживання, і його незрілість, тому є важливим гальмом на шляху розвитку української економіки і підвищення ефективності її функціонування. Незрілість маркетингу на вітчизняних підприємствах, невирішеність багатьох економічних, психологічних і організаційних проблем його розвитку сприяє постійній підтримці інтересу до питань маркетингу, починаючи з середини 80-х років.en_US
dc.description.abstractThe relevance of marketing problems is determined by the fact that it development in Ukraine is much slower than it should be participation of domestic manufacturers in the international division of labor. Marketing is an essential element of modern communication production and consumption, and its immaturity is therefore important a brake on the path to the development of the Ukrainian economy and growth efficiency of its functioning. Marketing immaturity on domestic enterprises, unresolved many economic, psychological and organizational problems contribute to its development constant support of interest in marketing issues, starting with mid 80s.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherСухова Т.Л. Особливості зв’язку виробництва і споживання в сучасній економіці / Т.Л. Сухова // Теоретичні і методологічні основи дослідження економічних відносин в Україні в умовах інтеграції в глобальний процес розвитку: моногр. / М. І. Звєряков, М. О. Уперенко, Л. Л. Жданова та ін.; за заг. ред. М. І. Звєрякова. – Одеса: Атлант, 2016. – С. 342–351.en_US
dc.subjectвиробництвоen_US
dc.subjectспоживанняen_US
dc.subjectрегулюванняen_US
dc.subjectсаморегулюванняen_US
dc.subjectперехідна економікаen_US
dc.subjectproductionen_US
dc.subjectconsumptionen_US
dc.subjectregulationen_US
dc.subjectself-regulationen_US
dc.subjecttransitional economyen_US
dc.titleОсобливості зв’язку виробництва і споживання в сучасній економіціen_US
dc.title.alternativePeculiarities of the relationship between production and consumption in the modern economyen_US
dc.typeBook chapteren_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра загальної економічної теорії і економічної політики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
342-356.pdf651,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.