Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16120
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБалабаш, О.С.-
dc.contributor.authorBalabash, O.-
dc.date.accessioned2023-06-15T19:30:21Z-
dc.date.available2023-06-15T19:30:21Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifierУДК 65.01-
dc.identifierJEL: М200-
dc.identifier.citationБалабаш О. С. Управління конкурентоспроможністю підприємства готельного бізнесу на засадах процесного підходу / О. С. Балабаш // Науковий вісник Одеського національного економічного університету. Всеукраїнська асоціація молодих науковців. – Науки: економіка, політологія, історія. – 2019. – № 5 (268). – С. 31-43.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16120-
dc.description.abstractПроведено аналіз тенденцій розвитку готельного ринку України. Доведено, що готельний бізнес є одним із найперспективніших в Україні. Цьому сприяли ряд факторів: інтеграція держави в європейське і світове співтовариство; поліпшення інвестиційного та бізнес - клімату в Україні; поступове зростання бізнес - активності всередині країни та збільшення частоти ділових візитів з-за кордону; зростання туристичної привабливості України. Дані фактори, відповідно, сприяли різкому росту конкуренції серед готельних підприємств. Обґрунтовано доцільність переходу до процесно-орієнтованого управління діяльністю готелю з метою забезпечення його конкурентоспроможності. Формалізовано процеси надання послуг готелем з використанням методології функціонального моделювання, спрямованої на процесно-орієнтоване управління діяльністю підприємства. З використанням нотації IDEF0 розглянуто функціонування готельного підприємства на узагальненому рівні. Шляхом побудови декомпозиційної діаграми, наглядно представлено послідовність основних бізнес-процесів підприємства, у вигляді взаємопов’язаних заходів, що в сукупності створюють додаткову цінність для споживача. Обґрунтовано доцільність розвитку додаткових послуг у готельному бізнесі з метою підвищення його конкурентоспроможності. Визначено місце «надання додаткових послуг» у загальній послідовності бізнес-процесів готелю. Побудовано контекстну діаграму процесу «Розробка додаткової послуги у готелі». Визначено, входи та виходи зазначеного бізнес-процесу, керуючі умови та необхідні ресурси. У якості «входів» процесу виділено інформацію щодо номерного фонду та дані щодо клієнтів готельного підприємства. «Виходами» процесу «Розробка додаткової послуги» визначено саму додаткову послугу, документацію на додаткову послугу та розпорядження іншим підрозділам. Загальна координація операцій процесу має здійснюватися відповідно до стандартів обслуговування, чинного законодавства, політики готелю та інформації про наявні додаткові послуги. Ресурсами у цьому процесі виступають персонал та IT-технології.en_US
dc.description.abstractThe analysis of tendencies of development of the hotel market of Ukraine has been carried out. It is proved that the hotel business is one of the most promising in Ukraine. This was facilitated by a number of factors: the integration of the state into the European and world community; Improvement of investment and business climate in Ukraine; the gradual growth of business activity within the country and the increase in the frequency of business visits from abroad; growth of tourist attractiveness of Ukraine. These factors, respectively, contributed to a sharp increase in competition among hotel enterprises. The expediency of transition to the process-oriented management of the hotel activity in order to ensure its competitiveness is substantiated. The formalized processes of providing hotel services using the methodology of functional modeling, aimed at process-oriented management of the enterprise. Using the notation IDEF0, the operation of the hotel company at the general level is considered. By constructing a decomposition diagram, the sequence of the main business processes of the enterprise is presented, in the form of interconnected events, in aggregate, create additional value for the consumer. The expediency of development of additional services in hotel business with the purpose of increase of its competitiveness is substantiated. The place "provision of additional services" has been determined in the overall sequence of hotel business processes. The contextual diagram of the process "Development of an additional service at the hotel" was constructed. The inputs and outputs of the specified business process, control conditions and necessary resources are defined. As inputs of the process, the information about the number fund and information about the clients of the hotel enterprise are highlighted. The "Exit" of the "Development of an Additional Service" process determines the most additional service, documentation for an additional service and the ordering of other units. The overall coordination of the process operations should be in accordance with service standards, current legislation, hotel policies and information on available additional services. Resources in this process are personnel and IT-technologies.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectуправлінняen_US
dc.subjectконкурентоспроможність підприємстваen_US
dc.subjectпроцесний підхідen_US
dc.subjectготельний бізнесen_US
dc.subjectдодаткова послугаen_US
dc.subjectконтекстна діаграмаen_US
dc.subjectдекомпозиційна діаграмаen_US
dc.subjectmanagementen_US
dc.subjectenterprise competitivenessen_US
dc.subjectprocess approachen_US
dc.subjecthotel businessen_US
dc.subjectadditional serviceen_US
dc.subjectcontext diagramen_US
dc.subjectdecomposition diagramen_US
dc.titleУправління конкурентоспроможністю підприємства готельного бізнесу на засадах процесного підходуen_US
dc.title.alternativeManagement of the competitiveness of the enterprise of the hotel business on the processing approachen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту організацій
№ 5 (268)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
31-43.pdf469,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.