Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16174
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖук, А.М.-
dc.date.accessioned2023-06-21T07:33:25Z-
dc.date.available2023-06-21T07:33:25Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЖук А.М. Iндивiдуальнi особливостi готовностi дiтей до вступу в школу : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 053 "Психологiя" за освiтньою програмою "Психологiя" / Анна Миколаївна Жук ; наук. кер. Анастасiя Миколаївна Яцишина . - ОНЕУ , 2023. - 66 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2023Zhuk.pdf-
dc.description⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractВипускна кваліфікаційна робота складається з двох розділів. У роботі розглянуто поняття готовності дітей до навчання у школі та її основні компоненти, проаналізовано сутність психологічної готовності до шкільного навчання як передумова успішності в майбутній навчальній діяльності та вікові особливості розвитку дошкільника як передумова формування готовності до навчання у школі. У емпіричному досліджені розкрито результати власного дослідження ідивідуальних особливостей готовності дітей до вступу у школу, які свідчать про те, що 72% досліджуваних дітей показали достатній рівень готовності до успішного вступу у навчальну діяльність, а 28% показали недостатній рівень. Виділено рекомендації батькам щодо розвитку психологічної готовності старших дошкільників до навчальної діяльності.en_US
dc.description.abstractThe graduation thesis consists of two sections. The paper examines the concept of children's readiness to study at school and its main components, analyzes the essence of psychological readiness for schooling as a prerequisite for success in future educational activities, and the age-related features of the preschooler's development as a prerequisite for the formation of readiness for schooling. The empirical study revealed the results of its own study of individual characteristics of children's readiness to enter school, which indicate that 72% of the studied children showed a sufficient level of readiness for successful entry into educational activities, and 28% showed an insufficient level. Recommendations for parents regarding the development of the psychological readiness of older preschoolers for educational activities are highlighted.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectстарший дошкільний вікen_US
dc.subjectінтелектуальна готовность до навчання у школіen_US
dc.subjectемоційно-вольова готовності до навчання у школіen_US
dc.subjectсоціально-психологічна готовность до навчання у школіen_US
dc.subjectsenior preschool ageen_US
dc.subjectintellectual readiness for schoolingen_US
dc.subjectemotional and volitional readiness for schoolingen_US
dc.subjectsocio-psychological readiness for schoolingen_US
dc.titleІндивідуальні особливості готовності дітей до вступу в школуen_US
dc.title.alternativeIndividual featuress of children's readiness for school educationen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Жук.pdf263,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.