Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16180
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЮщенко, О.Ю.-
dc.date.accessioned2023-06-21T08:16:48Z-
dc.date.available2023-06-21T08:16:48Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЮщенко, О.Ю. Мотивацiя професiйного становлення пiдлiткiв в залежностi вiд стилю сiмейного виховання : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 053"Психологiя" за освiтньою програмою "Психологiя" / Олена Юрiївна Ющенко ; наук. кер. Ю. О. Асєєва . - ОНЕУ , 2023. - 56 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2023Uschenko.pdf-
dc.description⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractВипускна кваліфікаційна робота складається із двох розділів. У роботі розглядаються особливості мотивації професійного становлення підлітків в залежності від стилю сімейного виховання. Розглянуто існуючі стилі сімейного виховання. Проаналізовано психологічні особливості підліткового віку. Визначено особливості навчальної мотивації підлітків. Розглянуто поняття професійного становлення та професійного самовизначення. Проаналізовано особливості професійного становлення підлітків. В результаті емпіричного дослідження з’ясовано, що 68% родин мають гармонійний стиль сімейного виховання. Навчальна мотивація підлітків має переважно пізнавальні мотиви, мотиви отримання інформації, мотиви досягнення успіху. 100% опитуваних мають приналежність до певного типу професій. Практичне значення роботи полягає в тому, що матеріали дослідження можуть бути використані в наукових цілях, а також при професійні підготовці практичних психологів.en_US
dc.description.abstractThe final qualifying work consists of two sections. The work examines the peculiarities of the motivation of the professional development of teenagers, depending on the style of family upbringing. The existing styles of family education are considered. The psychological features of adolescence are analyzed. The peculiarities of educational motivation of teenagers are determined. The concepts of professional formation and professional self-determination are considered. Peculiarities of professional formation of teenagers are analyzed. As a result of empirical research, it was found that 68% of families have a harmonious family upbringing style. Educational motivation of teenagers has mainly cognitive motives, motives for obtaining information, motives for achieving success. 100% of respondents belong to a certain type of profession. The practical significance of the work is that the research materials can be used for scientific purposes, as well as for the professional training of practical psychologists.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectсімейне вихованняen_US
dc.subjectпідлітковий вікen_US
dc.subjectнавчальна мотиваціяen_US
dc.subjectпрофесійне становленняen_US
dc.subjectfamily upbringingen_US
dc.subjectadolescenceen_US
dc.subjecteducational motivationen_US
dc.subjectprofessional developmenten_US
dc.titleМотивація професійного становлення підлітків в залежності від стилю сімейного вихованняen_US
dc.title.alternativeMotivation of the professional development in adolescence depending on the family upbringing styleen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Ющенко.pdf239,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.