Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16200
Назва: Управління конкурентоспроможністю торгового підприємства (на прикладі ТОВ «Глобал сервіс Юкрейн»)
Інші назви: Managing the competitiveness of a trading enterprise (on the example of " Global Service Ukraine ")
Автори: Авдалян, А.Г.
Бібліографічний опис: Авдалян, А.Г. Управлiння конкурентоспроможнiстю торгового пiдприємства : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Анастасiя Григоровна Авдалян ; наук. кер. Тетяна Борисiвна Кублiкова . - ОНЕУ , 2023. - 60 с.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: конкурентоспроможність
конкуренти
управління
підприємство
оцінки
переваги
competitiveness
competitors
management
enterprise
estimates
advantages
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти поняття, сутності та завдання в управлінні конкурентоспроможності підприємства, вивчаються сучасні тенденції та проблеми стратегічного управління конкурентоспроможності підприємства. Проаналізовано стан торгівельної галузі на сьогоднішній день, загальну характеристику підприємства та оцінено його конкурентне середовище, проведено аналіз основних фінансово-економічних показників діяльності та внутрішнє середовище підприємства ТОВ «Глобал сервіс Юкрейн». За допомогою яких приймалось рішення. Запропоновано поліпшення маркетингової стратегії підприємства «Глобал сервіс Юкрейн» через посилення присутності в Інтернеті, використання соціальних медіа, удосконалення веб-сайту, підвищення просування товарів та послуг на ринку. Оцінено ефективність запропонованих заходів для удосконалення.
The work deals with the theoretical aspects of analyzes the concept, essence and tasks in managing the competitiveness of an enterprise, studies current trends and problems of strategic management of enterprise competitiveness. Author analysis the state of the trade industry today, the general characteristics of the company and assessed its competitive environment, analyzed the main financial and economic indicators of activity and the internal environment of «Global Service Ukraine». With the help of which a decision was made. Improvements to the marketing strategy of «Global Service Ukraine» are proposed through strengthening its presence on the Internet, using social media, improving the website, and increasing the promotion of goods and services in the market. The effectiveness of the proposed improvement measures is evaluated.
Опис: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2023Avdalyan.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Авдалян_реферат.pdf298,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.