Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16206
Назва: Імідж як складова конкурентоспроможності будівельного підприємства
Інші назви: Improvement of trade enterprise management technology
Автори: Мустипан, М.О.
Бібліографічний опис: Мустипан, М.О. Iмiдж як складова конкурентоспроможностi будiвельного пiдприємства : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Марiя Олександрiвна Мустипан ; наук. кер. Ольга Сергiївна Балабаш . - ОНЕУ , 2023. - 83 c.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: імідж
імідж компанії
будівельне підприємство
будівельна галузь
image
company image
construction enterprise
construction industry
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти управління іміджем підприємства. Проаналізовано фінансово-господарську діяльність, ділове середовище та особливості управління підприємством. Запропоновано заходи з формування іміджу ТОВ «ГАРАНТ-9», що полягають у вдосконаленні інноваційності продукту.
Theoretical aspects of image management of the enterprise are considered in the work. The financial and economic activity, business environment and features of enterprise management were analyzed. Measures for image formation of "GARANT-9", which consist in improving the innovativeness of the product, are proposed.
Опис: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2023Mustipan.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мустипан_реферат.pdf198,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.