Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16217
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМарінова, Г.Ж.-
dc.date.accessioned2023-06-23T10:29:35Z-
dc.date.available2023-06-23T10:29:35Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationМарінова Г.Ж. Управлiння маркетинговою дiяльнiстю на ринку мiжнародних перевезень : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Габрiелла Жiвкiвна Марiнова ; наук. кер. Олена Василiвна Осичка . - ОНЕУ , 2023. - 76 c.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2023Marinova.pdf-
dc.description⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти організації маркетингової діяльності на підприємстві, дослідження поняття ринку міжнародних перевезень та його інфраструктур і методичні підходи щодо оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства. Проаналізовано ринок міжнародних пасажирських перевезень, а також надано оцінку економічному потенціалу підприємства ТОВ «Сервіс тур». Запропоновано заходи щодо удосконалення управління маркетинговою діяльністю ТОВ «Сервіс тур» та оцінки їх ефективності: оновлення і підтримку веб-сайту, а також придбання та впровадження чат-боту у Telegram і розрахунки доцільності їх реалізації.en_US
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical aspects of the organization of marketing activities at the enterprise, the study of the concept of the international transportation market and its infrastructures, and methodical approaches to assessing the effectiveness of the enterprise's marketing activities. Author analysis the market of international passenger transportation, and the economic potential of Service Tour LLC was assessed. Measures to improve the management of the marketing activities of Service Tour LLC and evaluate their effectiveness are proposed: updating and maintaining the website, as well as purchasing and implementing a chatbot in Telegram and calculating the feasibility of their implementation.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectуправління маркетинговою діяльністюen_US
dc.subjectавтотранспортний пасажирський перевізникen_US
dc.subjectринок міжнародних автотранспортних перевезеньen_US
dc.subjectкомплекс маркетингуen_US
dc.subjectчат-ботen_US
dc.subjectmarketing activity managementen_US
dc.subjectroad passenger carrieren_US
dc.subjectinternational road transport marketen_US
dc.subjectmarketing complexen_US
dc.subjectchatboten_US
dc.titleУправління маркетинговою діяльністю на ринку міжнародних перевезеньen_US
dc.title.alternativeManagement of marketing activities on the market of international transportationen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Марінова_реферат.pdf344,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.