Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16218
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОрленко, М.О.-
dc.date.accessioned2023-06-23T10:35:29Z-
dc.date.available2023-06-23T10:35:29Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationОрленко М.О. Управлiння конкурентоспроможнiстю пiдприємства в сферi надання послуг : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Марiя Олександрiвна Орленко ; наук. кер. Свiтлана Юлiанiвна Ясинська . - ОНЕУ , 2023. - 69 c.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2023Orlenko.pdf-
dc.description⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractПроаналізовано ринок освітніх послуг та конкурентоспроможність приватної мовної школи «Private Language School» в особі ФОП «Станкевич Дар’я Олександрівна» . Запропоновано три методи підвищення конкурентоспроможності школи на ринку. А саме: розроблення та введення у функціювання додатку для привертання уваги клієнтів, а також для покращення комфорту студентів; створення сайту, з великою кількістю різних можливостей для зручності студентів та для збільшення їхньої кількості; наймання маркетолога, який буде відповідальний за розповсюдження якісної, своєчасної та дієвої реклами у соціальних мережах.en_US
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical aspects of enterprise competitiveness management. Author analysis the market of educational services and the competitiveness of the private language school "Private Language School" represented by the FOP "Stankevich Daria Oleksandrivna"-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectринок освітніх послугen_US
dc.subjectпідвищення конкурентоспроможностіen_US
dc.subjectаналіз ринкуen_US
dc.subjectконкурентиen_US
dc.subjectстратегічні групиen_US
dc.subjectефективність методівen_US
dc.subjectпоказники ефективностіen_US
dc.subjectфактори конкурентоспроможностіen_US
dc.subjectаналіз конкурентоспроможностіen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjecteducational services marketen_US
dc.subjectincreasing competitivenessen_US
dc.subjectmarket analysisen_US
dc.subjectcompetitorsen_US
dc.subjectstrategic groupsen_US
dc.subjecteffectiveness of methodsen_US
dc.subjectperformance indicatorsen_US
dc.titleУправління конкурентоспроможністю підприємства в сфері надання послугen_US
dc.title.alternativeManaging the competitiveness of the enterprise in the field of service provisionen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Орленко_реферат.pdf295,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.