Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16235
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолбасюк, І.Д.-
dc.date.accessioned2023-06-26T07:27:13Z-
dc.date.available2023-06-26T07:27:13Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКолбасюк І.Д. Формування конкурентної стратегiї розвитку на ринку будiвельних матерiалiв : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менежмент органiзацiй" / Iлона Дмитрiвна Колбасюк ; наук. кер. Тетяна Борисiвна Кублiкова . - ОНЕУ , 2023. - 67 c.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2023Kolbasuk.pdf-
dc.description⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ роботі розглядаються тeopeтичні та методичні ocнови формування конкурентної стратегії підприємства. Проаналізовано організаційно-економічну характеристику підприємства, аналіз конкурентного середовища ТОВ «Юпітер», стратегічні напрями забезпечення конкурентоспроможності ТОВ «Юпітер» на ринку. На підставі отриманих даних з діяльності надано оцінку поточної діяльності підприємства. Запропоновано план заходів з впровадження інтернет-продажів на підприємстві, та надано оцінку ефективності цих заходів.en_US
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical aspects theoretical and methodical foundations of the formation of the competitive strategy of the enterprise. Author analysis organizational and economic characteristics of the enterprise, analysis of the competitive environment of "Jupiter" LLC, strategic directions for ensuring the competitiveness of "Jupiter" LLC in the market. Based on the received activity data, an assessment of the current activity of the enterprise is provided. Author proposes a plan of measures for the implementation of Internet sales at the enterprise was proposed, and an assessment of the effectiveness of these measures was provided.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectстратегіїen_US
dc.subjectпокращенняen_US
dc.subjectефективністьen_US
dc.subjectаналізen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjectstrategiesen_US
dc.subjectimprovementen_US
dc.subjectefficiencyen_US
dc.subjectanalysisen_US
dc.titleФормування конкурентної стратегії розвитку на ринку будівельних матеріалівen_US
dc.title.alternativeFormation of a competitive development strategy in the building materials market)en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Колбасюк_Реферат.pdf290,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.