Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16241
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБерезовська, О.О.-
dc.date.accessioned2023-06-26T08:05:20Z-
dc.date.available2023-06-26T08:05:20Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБерезовська О.О. Управлiння конкурентоспроможнiстю пiдприємств туристичної галузi : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Олена Олександрiвна Березовська ; наук. кер. Валентина Вiкторiвна Горбатюк . - ОНЕУ , 2023. - 66 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2023BerezovskaO.pdf-
dc.description⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти сутності та особливостей управління конкурентоспроможності підприємства та маркетингової стратегії. Проаналізовано поточний стан та рівень конкурентоспроможності туристичного агентства «Власвєт». Запропоновано впровадження інтернет-реклами та зміну інтер’єру підприємства для підвищення рівня конкурентоспроможності підприємстваen_US
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical aspects of the essence and features of enterprise competitiveness management and marketing strategy. Author analysis the current state and level of competitiveness of the travel agency "Vlasvet".-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectконкуренціяen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectуправління конкурентоспроможністюen_US
dc.subjectтуристичне агентствоen_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.subjectінтернет-рекламаen_US
dc.subjectcompetitionen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjectcompetitiveness managementen_US
dc.subjecttravel agencyen_US
dc.subjectmarketing strategyen_US
dc.subjectinternet advertisingen_US
dc.titleУправління конкурентоспроможністю підприємств туристичної галузі (на прикладі ФОП «Власвєт»)en_US
dc.title.alternativeManagement of the competitiveness of enterprises in the tourism industry (on the example of the IP "Vlasvet")en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Березовська О_реферат.pdf290,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.