Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16243
Назва: | Управління маркетинговою діяльністю підприємства на ринку розважальних послуг |
Інші назви: | Management of marketing activities of enterprises on the entertainment market |
Автори: | Довгаль, Ю.Д. |
Бібліографічний опис: | Довгаль, Ю.Д. Управлiння маркетинговою дiяльнiстю пiдприємства на ринку розважальних послуг : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Юлiя Дмитрiвна Довгаль ; наук. кер. Олена Миколаївна Данчева . - ОНЕУ , 2023. - 68 с. |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Одеський національний економічний університет |
Ключові слова: | маркетинг управління маркетинговою діяльністю управління веб-сайт інтернет-маркетинг SEO-оптимізація контекстна реклама |
Короткий огляд (реферат): | У роботі розглядаються теоретичні основи та аналіз управління маркетингової діяльністю, напрями її удосконалення на ТОВ «СІНЕМА СІТІ».
Визначено сутність та інструменти управління маркетинговою діяльності підприємства, розглянуто методи оцінки маркетингової діяльності в сфері розважальних послуг. Проаналізовано основні фінансові показники діяльності ТОВ «СІНЕМА СІТІ». Розглянуто комплекс управління маркетингом та маркетингове середовище підприємства. Проаналізовано використання підприємством маркетингових стратегій.
Запропоновано напрямки удосконалення маркетингової діяльності «СВІТ СІНЕМА» за допомогою розробки веб-сайту для оптимізації маркетингової діяльності, впровадження інструментів інтернет-маркетингу. The paper examines the theoretical foundations and analysis of marketing activity management, directions for its improvement at "CINEMA CITY" LLC. The essence and tools of management of the enterprise's marketing activity are determined, the methods of evaluating marketing activity in the field of entertainment services are considered. The main financial indicators of CINEMA CITY LLC's activity were analyzed. The complex of marketing management and the marketing environment of the enterprise are considered. The company's use of marketing strategies is analyzed. Directions for improving the marketing activities of "WORLD OF CINEMA" through the development of a website to optimize marketing activities and the introduction of Internet marketing tools are proposed. |
Опис: | ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://local.lib/diploma/2023Dovgal.pdf |
Розташовується у зібраннях: | Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Довгаль_реферат.pdf | 356,48 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.