Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16245
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМануша, О.В.-
dc.date.accessioned2023-06-26T08:24:14Z-
dc.date.available2023-06-26T08:24:14Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationМануша О.В. Управлiння маркетинговою дiяльнiстю пiдприємства текстильної промисловостi : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Олег Васильович Мануша ; наук. кер. Руслан Михайлович Волчек . - ОНЕУ , 2023. - 79 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2023Manusha.pdf-
dc.description⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти управління маркетинговою діяльністю підприємства, а також практичне застосування отриманих результатів в процесі формування рекомендаційних заходів з управління маркетинговою діяльністю сучасного підприємства у сфері торгівлі. Проаналізовано: ринок сонцезахисних виробів України, фінансово-господарську діяльність досліджуваного підприємства ТОВ «Інтер’єр Плюс». Запропоновано заходи з удосконалення управління маркетинговою діяльністю ТОВ «Інтер’єр Плюс», що полягають у використанні інструментів маркетингового залучення, які є ефективними та економічно доцільними.en_US
dc.description.abstractThe paper considers theoretical aspects of managing the marketing activities of an enterprise, as well as the practical application of the results obtained in the process of forming recommendation measures for managing the marketing activities of a modern enterprise in the field of trade. The market of sun protection products of Ukraine, financial and economic activities of the researched enterprise «Interior Plus» LLC are analyzed. Measures to improve the management of marketing activities of «Interior Plus» LLC, consisting in the use of marketing tools that are effective and economically feasible, are proposed.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectуправлінняen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмоніторингen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.subjectвідділ маркетингуen_US
dc.subjectефективністьen_US
dc.subjectmanagementen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmonitoringen_US
dc.subjectenterpriseen_US
dc.subjectmarketing departmenten_US
dc.subjectefficiencyen_US
dc.titleУправління маркетинговою діяльністю підприємства текстильної промисловостіen_US
dc.title.alternativeManagement of marketing activities of the textile industryen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мануша_реферат.pdf208,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.