Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16418
Назва: Економічне обґрунтування проєкту створення магазину одягу
Інші назви: Economic substantiation for the project of creating a clothing store
Автори: Замковенко, Ю.В.
Бібліографічний опис: Замковенко Ю.В. Економiчне обгрунтування проєкту створення магазину одягу: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 076 "Пiдприємництво, торгiвля та бiржова дiяльнiсть" за освiтньою програмою "Економiка та планування бiзнесу" / Юлiя Валентинiвна Замковенко ; наук. кер. Наталiя Василiвна Доброва. - ОНЕУ, 2023. - 77 с.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: магазин
одяг
бізнес-ідея
проєкт
прибутковість
ефективність
доцільність
ризик
store
clothing
business idea
project
profitability
efficiency
feasibility
risk
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні засади започаткування власного бізнесу в Україні у сфері торгівлі одягом: розглянуто бізнес-ідею започаткування власної справи; досліджується нормативно-правове регулювання підприємницької діяльності в Україні у сфері торгівлі одягом; обґрунтовані організаційно-правова форма та система оподаткування новоствореного бізнесу. Проаналізовано конкурентне середовище у сфері торгівлі одягом в м. Одеса та визначені внутрішні переваги створюваного магазину одягу. Запропоновано проєкт створення магазину одягу. Сформовано стартовий капітал на реалізацію проєкту, розраховані поточні витрати та спрогнозовано прибуток від реалізації продукції магазину. Здійснено економічне обґрунтування доцільності реалізації проєкту, охарактеризовані можливі ризики реалізації проєкту та шляхи їх мінімізації.
The paper examines the theoretical principles of starting one's own business in Ukraine in the field of clothing trade: the business idea of starting one's own business is considered; regulatory and legal regulation of entrepreneurial activity in Ukraine in the field of clothing trade is investigated; the organizational and legal form and taxation system of the newly created business are substantiated. The competitive environment in the field of clothing trade in Odessa was analyzed and the internal advantages of the clothing store being created were determined. The project of creating a clothing store is proposed. The starting capital for the implementation of the project was formed, the current costs were calculated and the profit from the sale of the store's products was forecast. An economic justification of the feasibility of project implementation was carried out, the possible risks of project implementation and ways to minimize them were characterized.
Опис: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2023Tekndzhan.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Замковенко Ю.В. ___Реферат.pdf316,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.