Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16717
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКучеренко, К.С.-
dc.date.accessioned2023-09-15T08:10:59Z-
dc.date.available2023-09-15T08:10:59Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКучеренко К.С. Удосконалення органiзацiї надання туристичних послуг на прикладi ТОВ "Азiя Бiзнес Тревел" : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 242 "Туризм" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Катерина Сергiївна Кучеренко ; наук. кер. Iрина Володимирiвна Давиденко. - ОНЕУ, 2023. - 89 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2023Kucherenko.pdf-
dc.description⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractВ роботі визначено теоретичні засади організації надання туристичних послуг туристичним оператором на ринку міжнародного туризму в сучасних умовах. Розглянуто сутність туристичних послуг, їх класифікація та специфічні ознаки як об’єкту ринку міжнародного туризму. Охарактеризований процес надання туристичних послуг сучасним туроператором, а також визначено роль персоналу туристичного оператора в управлінні якістю обслуговування в процесі надання послуг. Надано організаційно-економічну характеристику діяльності туристичного оператора ТОВ «Азія Бізнес Тревел». Здійснено дослідження елементів надання туристичних послуг туроператора. Визначено складові туристичних послуг та процесу надання послуг, які формують успіх ТОВ «Азія Бізнес Тревел». Проведено діагностику стану та ефективності використання трудових ресурсів туристичного оператора ТОВ «Азія Бізнес Тревел». З метою удосконалення процесу надання туристичних послуг туроператором ТОВ «Азія Бізнес Тревел» в умовах глобалізації розроблено: 1) рекомендації щодо удосконалення пропозиції туристичних послуг туроператора (основних та додаткових послуг) на сучасному ринку міжнародного туризму; 2) пропозиції щодо вдосконалення надання туристичних послуг у туроператорі за більш проблемними показниками, які зроблено на основі аналізу задоволеності клієнтів рівнем обслуговування у туроператорі; 3) пропозиції щодо підвищення ефективності праці лінійного персоналу туроператора, в основу яких покладено системні заходи щодо розвитку молодих фазхівців у ТОВ «Азія бізнес тревел». Розраховано ефект від розроблених заходів, та їх термін окупності.en_US
dc.description.abstractDiploma thesis identifies the theoretical principles of organizing the provision of tourist services by a tourist operator on the market of international tourism in modern conditions. The essence of tourist services, their classification and specific features as an object of the international tourism market are considered. The process of providing tourist services by a modern tour operator is characterized, as well as the role of the staff of the tourist operator in managing the quality of service in the process of providing services. The organizational and economic characteristics of the activity of the travel operator Asia Business Travel LLC are provided. A study of the elements of providing tourist services by a tour operator was carried out. The components of tourist services and the process of providing services that form the success of Asia Business Travel LLC have been determined. Diagnosis of the condition and efficiency of labor resources used by the travel operator Asia Business Travel LLC was carried out. For improving the process of providing tourist services by the tour operator Asia Business Travel LLC in the conditions of globalization, the following recommendations and proposals have been developed: 1) recommendations for improving the tour operator's offer of tourist services (main and additional services) in the modern market of international tourism; 2) proposals for improving the tourist services provision by the tour operator according to more problematic indicators, which were determined based on the analysis of customer satisfaction with the level of service at the tour operator; 3) proposals for increasing the line personnel efficiency, which are based on systemic activities for the young professionals development at Asia Business Travel LLC. The effect of the developed activities and their payback period have been calculated.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectтуристичний продуктen_US
dc.subjectтуристичні послугиen_US
dc.subjectміжнародний туризмen_US
dc.subjectтуристичний операторen_US
dc.subjectпроцес надання туристичних послугen_US
dc.subjectякість облуговуванняen_US
dc.subjecttourist producten_US
dc.subjecttourist servicesen_US
dc.subjectinternational tourismen_US
dc.subjecttourist operatoren_US
dc.subjectthe process of providing tourist servicesen_US
dc.subjectquality of serviceen_US
dc.subjectmotivation and stimulation of the work of line personnel in the tourist companyen_US
dc.titleУдосконалення організації надання туристичних послуг (на прикладі ТОВ «Азія Бізнес Тревел»)en_US
dc.title.alternativeImproving the organization of tourist services providing (on the example of «Asia Business Travel» LLC)en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Кучеренко К.С..pdf466,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.