Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16725
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПочтаренко, М.Р.-
dc.date.accessioned2023-09-15T11:17:17Z-
dc.date.available2023-09-15T11:17:17Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПочтаренко, Меланiя Русланiвна Iнновацiйнi методи стимулювання попиту у сферi туризму: квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра :спец. 242 "Туризм" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Меланiя Русланiвна Почтаренко; наук. кер. Володимир Якович Павлоцький. - ОНЕУ, 2023. - 72 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2023Pochtarenko.pdf-
dc.description⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractОб'єкт дослідження – процес стимулювання попиту у сфері туризму. Предмет – інноваційні методи стимулювання попиту підприємства ТОВ «Life tour». Метою роботи є розкриття теоретичних, методичних та практичних засад щодо стимулювання попиту на послуги туристичного агентства Актуальність роботи полягає в тому, що в умовах постійного зростання конкуренції в галузі туризму, необхідно використовувати нові підходи та інновації для збільшення кількості клієнтів та підвищення їх задоволеності від наданих послуг. У роботі розглянуто інноваційні методи стимулювання попиту в туризмі на прикладі туристичного агентства «Life tour». У роботі досліджено інноваційні методи залучення клієнтів, аналізується ефективність впровадження цих методів у практику діяльності туристичного агентства. Запропоновано шляхи розв'язання проблеми недостатнього попиту на послуги туристичного агентства та залучення нових клієнтів. Також розглянуто важливість забезпечення якісного обслуговування клієнтів та рекомендації з використання ефективних методів комунікації з нимиen_US
dc.description.abstractThe qualification work consists of an introduction, three chapters, conclusions, a list of references and appendices. The object of research is the process of stimulating demand in the field of tourism. Subject - innovative methods of stimulating demand of the company "Life tour". The purpose of the study is to reveal the theoretical, methodological and practical principles of stimulating demand for travel agency services. The relevance of the work lies in the fact that in the context of constant growth of competition in the tourism industry, it is necessary to use new approaches and innovations to increase the number of customers and increase their satisfaction with the services provided. The paper considers innovative methods of stimulating demand in tourism on the example of the travel agency "Life tour". The article studies innovative methods of attracting customers, analyzes the effectiveness of implementation of these methods in the practice of a travel agency. Ways to solve the problem of insufficient demand for travel agency services and attract new customers are proposed. The importance of providing quality customer service and recommendations on the use of effective methods of communication with customers are also considered-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectтуризмen_US
dc.subjectтуристичне агентствоen_US
dc.subjectтуристичні послугиen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectінноваційні методи маркетингових комунікаційen_US
dc.subjecttourismen_US
dc.subjecttravel servicesen_US
dc.subjectmarketing activitiesen_US
dc.subjectinnovative methods of marketing communicationsen_US
dc.titleІнноваційні методи стимулювання попиту у сфері туризмуen_US
dc.title.alternativeInnovative methods of stimulating demand in the field of tourismen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Почтаренко_реферат.pdf395,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.