Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16784
Назва: Маркетинг підприємств промисловості на прикладі ПАТ «Одескабель»
Інші назви: Marketing of industrial enterprises on the example of PJSC "Odeskabel"
Автори: Горбатенко, Д.П.
Бібліографічний опис: Горбатенко Д.П. Маркетинг пiдприємств промисловостi на прикладi пат "Одескабель": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец.075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Дар'я Павлiвна Горбатенко; наук. кер. Кристина Iгорiвна Тарасова. - ОНЕУ, 2023. - 103 с.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетинг
маркетинг промислового підприємства
життєвий цикл товару
комунікаційна політика
виставка
marketing
industrial enterprise marketing
product life cycle
communication policy
exhibition
Короткий огляд (реферат): Визначено особливості маркетингу промислового підприємства, встановлено методи оцінювання та управління ним. Проаналізовано динаміку основних показників діяльності ПАТ «Одескабель», його рентабельність та ліквідність. Здійснено опис продукції підприємства включаючи її розподіл за стадіями життєвого циклу товару, визначено цінову політику підприємства та встановлені його основні знижки, виявлені канали розподілу продукції підприємства та його основні елементи комунікаційної політики. Запропоновано напрямки поліпшення маркетингу ПАТ «Одескабель» за допомогою розширення асортименту продукції підприємства та участі в міжнародних конференціях в якості збільшення спектру комунікативних заходів
The paper considers the theoretical aspects and features of marketing of the industrial enterprise PJSC «Odeskabel». Peculiarities of industrial enterprise marketing are determined, methods of evaluation and management are established. The dynamics of the main indicators of PJSC «Odeskabel», its profitability and liquidity are analyzed. The description of the enterprise's products, including its distribution by stages of the product life cycle, the price policy of the enterprise is determined and its main discounts are established, the channels of distribution of the enterprise's products and its main elements of communication policy are identified. The directions of improvement of marketing of PJSC «Odeskabel» by means of expansion of the range of production of the enterprise and participation in the international conferences as increase of a spectrum of communicative actions are offered
Опис: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2023Gorbatenko.pdf
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат_Горбатенко (1).pdf191,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.