Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16788
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛюткіна, Т.Р.-
dc.date.accessioned2023-09-25T10:25:35Z-
dc.date.available2023-09-25T10:25:35Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЛюткіна Т.Р. Маркетингова цiнова полiтика пiдприємства на прикладi ПАТ "Одеський консервний завод дитячого харчування": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец.075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Тетяна Романiвна Люткiна; наук. кер. Кристина Iгорiвна Тарасова. - ОНЕУ, 2023. - 82 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2023Lutkina.pdf-
dc.description⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні основи та аналіз маркетингової цінової політики, шляхи її удосконалення на ПАТ «Одеський консервний завод дитячого харчування». Визначено сутність та інструменти маркетингової цінової політики, розглянуто організацію маркетингової цінової політики на виробничому підприємстві. Проаналізовано основні фінансові показники діяльності ПАТ «ОКЗДХ», динаміку обсягів реалізації основних видів послуг. Розглянуто комплекс маркетингового ціноутворення та маркетингове середовище підприємства. Проаналізовано використання підприємством інструментів встановлення цін. Запропоновано напрямки удосконалення маркетингової цінової політики ПАТ «Одеський консервний завод дитячого харчування» за допомогою різних маркетингових стратегій для оптимізації цінової політики, впровадження знижок та акцій.en_US
dc.description.abstractThe robots consider the theoretical foundations and analysis of the marketing pricing policy, ways to improve on the PAT "Odessa Cannery of Child Eating". The essence and tools of the marketing pricing policy have been identified, the organization of the marketing pricing policy has been reviewed in the field of business. The main financial indicators of the activity of PJSC "OKZDH", the dynamics of the implementation of the main types of services were analyzed. The complex of marketing pricing and the marketing medium of business has been examined. The selection was analyzed with the use of tools for setting prices. It was proposed to improve the marketing pricing policy of PJSC "Odessa Cannery of Child Eating" for the support of various marketing strategies for optimizing the pricing policy, and to promote reductions and shares-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингова цінова політикаen_US
dc.subjectцінаen_US
dc.subjectціноутворенняen_US
dc.subjectстратегіяen_US
dc.subjectакціяen_US
dc.subjectзнижкаen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing price policyen_US
dc.subjectpriceen_US
dc.subjectprice settingen_US
dc.subjectstrategyen_US
dc.subjectactionen_US
dc.subjectreductionen_US
dc.titleМаркетингова цінова політика підприємства на прикладі ПАТ «Одеський консервний завод дитячого харчування»en_US
dc.title.alternativeMarketing price policy of admission on the butt of PAT "Odessa Cannery of Child Eating"en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат_ Люткіна (1).pdf461,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.