Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16789
Назва: Розробка маркетингової інноваційної стратегії підприємства ПП ”Аналітик”
Інші назви: Development of the marketing innovation strategy of the enterprise "Analytik"
Автори: Меліксетян, Е.Е.
Бібліографічний опис: Меліксетян Е.Е. Розробка маркетингової iнновацiйної стратегiї пiдприємства ПП"Аналтик": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец.075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Елла Едвардiвна Мелiксетян; наук. кер. Марiя Анатолiївна Саєнсус. - ОНЕУ, 2023. - 103 с.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетинг
інструментарії планування
стратегія
орієнтації компаній
організаційний механізм
підприємства
інтересів споживача
проект
організаційний механізм
Короткий огляд (реферат): Метою кваліфікаційної роботи є дослідження та розробка організаційних механізмів поліпшення функцій маркетингу компанії ПП ”Аналітик”, а також використання методів оцінки ефективності маркетингової функції як фактор забезпечення інтересів споживача. Предметом дослідження кваліфікаційної роботи є організаційний механізм впливу маркетингу на діяльність компанія ПП ”Аналітик”. Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є компанія ПП ”Аналітик” та його конкурентне середовище. Наукова новизна кваліфікаційної роботи полягає у тому, що вперше було розглянуто та проаналізовано управління системою маркетингової діяльності компанії ПП ”Аналітик” розроблено проект впровадження ефективної маркетингової системи для даного підприємства та формування маркетингової орієнтації компаній на ринку. Структура кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Загальний обсяг роботи становить 103 сторінок. Основний зміст викладено на 95 сторінках. Робота містить 35 таблиць, 28 рисунків, 52 літературних джерел
The purpose of the qualification work is research and development of organizational mechanisms for improving the marketing functions of the "Analytik" PE company, as well as the use of methods for evaluating the effectiveness of the marketing function as a factor in ensuring the interests of the consumer. The subject of the research of the qualification work is the organizational mechanism of marketing influence on the activity of the Analytyk PE company. The object of the research of the qualification work is the company "Analytyk" and its competitive environment. The scientific novelty of the qualification work is that, for the first time, the management of the marketing activity system of the Analytyk PE company was considered and analyzed, a project was developed for the implementation of an effective marketing system for this enterprise and the formation of the marketing orientation of companies on the market. The structure of the master's thesis consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of used sources and appendices. The total volume of work is 103 pages. The main content is laid out on 95 pages. The work contains 35 tables, 28 figures, 52 literary sources
Опис: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2023Meliksyan.pdf
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
реферат.pdf422,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.