Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16790
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРімаренко, М.С.-
dc.date.accessioned2023-09-25T10:37:41Z-
dc.date.available2023-09-25T10:37:41Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationРімаренко М.С. Використання маркетингових дослiджень в дiяльностi пiдприємств (з урахуванням ринку функцiонування): квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец.075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Микита Сергiйович Рiмаренко; наук. кер. Iрина Олександрiвна Жарська. - ОНЕУ, 2023. - 84 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2023Rimarenko.pdf-
dc.description⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингових досліджень. Визначено мету, завдання, об'єкти, основні напрямки та процес проведення маркетингових досліджень. Наведено організаційно-економічну характеристику ТОВ «ЛОРЕАЛЬ УКРАЇНА». Проаналізовано маркетингове середовище ТОВ «ЛОРЕАЛЬ УКРАЇНА» та елементи комплексу маркетингу компанії. Розглянуто використання сучасних інструментів маркетингових комунікацій. Проведено маркетингове дослідження потенційних споживачів продукції у форматі он-лайн опитування з метою аналізу їх ставлення до рекламних заходів компанії. Запропоновано напрямки просування компанії на ринку косметичних засобів. Розроблено рекламну кампанію на прикладі просування сезонного продукту солнцезахистна серія ТМ L'Oreal через соціальні мережі.en_US
dc.description.abstractTheoretical aspects of marketing research are considered in the work. The purpose, tasks, objects, main directions and process of marketing research are determined. The organizational and economic characteristics of «LOREAL UKRAINE» LLC are given. The marketing environment of «LOREAL UKRAINE» LLC and elements of the company's marketing complex were analyzed. The use of modern tools of marketing communications is considered. Marketing research of potential consumers of products was conducted in the format of an online survey in order to analyze their attitude to the company's advertising activities. The directions of promotion of the company in the market of cosmetic products are proposed. An advertising campaign was developed using the example of the promotion of the seasonal product L'Oreal TM sunscreen series through social networks.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингові дослідженняen_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectстимулювання збутуen_US
dc.subjectефективністьen_US
dc.subjectвитратиen_US
dc.subjectкосметичні засобиen_US
dc.subjectmarketing researchen_US
dc.subjectmarketing communicationsen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.subjectsales promotionen_US
dc.subjectefficiencyen_US
dc.subjectcostsen_US
dc.subjectcosmeticsen_US
dc.titleВикористання маркетингових досліджень в діяльності підприємств (з урахуванням ринку функціонування)en_US
dc.title.alternativeThe use of marketing research in the activities of enterprises (taking into account the functioning of the market)en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Рімаренко.pdf106,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.