Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16791
Назва: Стратегiчне планування маркетингу: складання бiзнес-портфеля пiдприємства "Почемучки"
Інші назви: Strategic marketing planning: drawing up a business portfolio of the enterprise "Pochemuchki"
Автори: Ромину, С.С.
Бібліографічний опис: Ромину С.С. Стратегiчне планування маркетингу: складання бiзнес-портфеля пiдприємства "Почемучки": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец.075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Свiтлана Сергiївна Ромину; наук. кер. Марiя Анатолiївна Саєнсус. - ОНЕУ, 2023. - 113 с.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетинг
інструментарії планування
стратегія
орієнтації компаній
організаційний механізм
підприємства
інтересів споживача
marketing
planning tools
strategy
company orientations
organizational mechanism
enterprises
consumer interests
Короткий огляд (реферат): Метою кваліфікаційної роботи є дослідження та розробка організаційних механізмів поліпшення функцій маркетингу компанії «Почемучки», а також використання методів оцінки ефективності маркетингової функції як фактор забезпечення інтересів споживача. Предметом дослідження кваліфікаційної роботи є організаційний механізм впливу маркетингу на діяльність компанія «Почемучки». Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є компанія «Почемучки» та його конкурентне середовище. Наукова новизна кваліфікаційної роботи полягає у тому, що вперше було розглянуто та проаналізовано управління системою маркетингової діяльності компанії «Почемучки» розроблено проект впровадження ефективної маркетингової системи для даного підприємства та формування маркетингової орієнтації компаній на ринку. Структура: кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків.
The purpose of the qualification work is research and development of organizational mechanisms for improving the marketing functions of the "Analytik" PE company, as well as the use of methods for evaluating the effectiveness of the marketing function as a factor in ensuring the interests of the consumer. The subject of the research of the qualification work is the organizational mechanism of marketing influence on the activity of the Analytyk PE company. The object of the research of the qualification work is the company "Analytyk" and its competitive environment. The scientific novelty of the qualification work is that, for the first time, the management of the marketing activity system of the Analytyk PE company was considered and analyzed, a project was developed for the implementation of an effective marketing system for this enterprise and the formation of the marketing orientation of companies on the market. The structure of the master's thesis consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of used sources and appendices.
Опис: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2023Rominu.pdf
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Ромину.pdf427,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.