Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16793
Назва: Маркетинговий комплекс пiдприємства "Прiнт Бiстро" i напрямки його вдосконалення
Інші назви: The marketing complex of the "Print Bistro" enterprise and directions for its improvement
Автори: Стоянова, О.П.
Бібліографічний опис: Стоянова О.П. Маркетинговий комплекс пiдприємства "Прiнт Бiстро" i напрямки його вдосконалення: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец.075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Олександра Петрiвна Стоянова; наук. кер. Марiя Анатолiївна Саєнсус. - ОНЕУ, 2023. - 87 с.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: конкурентоспроможність
управління конкурентними перевагами
маркетинг
зниження витрат
інструментарії планування
стратегія
орієнтації компаній
організаційний механізм
підприємство
інтереси споживача
marketing
planning tools
strategy
company orientations
organizational mechanism
enterprises
consumer interests
Короткий огляд (реферат): Метою кваліфікаційної роботи є дослідження та розробка організаційних механізмів поліпшення функцій маркетингу компанії ТОВ ПРІНТ БІСТРО, а також використання методів оцінки ефективності маркетингової функції як фактор забезпечення інтересів споживача. Предметом дослідження кваліфікаційної роботи є організаційний механізм впливу маркетингу на діяльність компанія ТОВ ПРІНТ БІСТРО. Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є компанія ТОВ ПРІНТ БІСТРО та його конкурентне середовище. Наукова новизна кваліфікаційної роботи полягає у тому, що вперше було розглянуто та проаналізовано управління системою маркетингової діяльності компанії ТОВ ПРІНТ БІСТРО розроблено проект впровадження ефективної маркетингової системи для даного підприємства та формування маркетингової орієнтації компаній на ринку. Структура: кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків
The purpose of the qualification work is the research and development of organizational mechanisms for improving the marketing functions of PRINT BISTRO LLC, as well as the use of methods for evaluating the effectiveness of the marketing function as a factor in ensuring the interests of the consumer. The subject of the qualification research is the organizational mechanism of marketing influence on the activities of PRINT BISTRO LLC. The object of the research of the qualification work is the company PRINT BISTRO LLC and its competitive environment. The scientific novelty of the qualification work is that for the first time the management of the marketing activity system of TOVPRINT BISTRO was considered and analyzed, a project was developed to implement an effective marketing system for this enterprise and the formation of marketing orientation of companies on the market. The structure of the thesis consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of used sources and appendices.
Опис: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2023Stoyanova.pdf
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стоянова О.П. реферат.pdf421,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.