Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16794
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТолстоброва, О.А.-
dc.date.accessioned2023-09-25T11:05:43Z-
dc.date.available2023-09-25T11:05:43Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationТолстоброва О.А. Використання елементiв комплексу маркетингу в конкурентнiй полiтицi пiдприємства ТОВ "Лондонська": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец.075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Олександра Андрiївна Толстоброва; наук. кер. Марiя Анатолiївна Саєнсус . - ОНЕУ, 2023. - 71 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2023Tolstobrova.pdf-
dc.description⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractМетою кваліфікаційної роботи є дослідження та розробка організаційних механізмів поліпшення функцій маркетингу компанії ТОВ ПРІНТ БІСТРО, а також використання методів оцінки ефективності маркетингової функції як фактор забезпечення інтересів споживача. Предметом дослідження кваліфікаційної роботи є організаційний механізм впливу маркетингу на діяльність компанія ТОВ ПРІНТ БІСТРО. Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є компанія ТОВ ПРІНТ БІСТРО та його конкурентне середовище. Наукова новизна кваліфікаційної роботи полягає у тому, що вперше було розглянуто та проаналізовано управління системою маркетингової діяльності компанії ТОВПРІНТ БІСТРО розроблено проект впровадження ефективної маркетингової системи для даного підприємства та формування маркетингової орієнтації компаній на ринку. Структура кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатківen_US
dc.description.abstractThe purpose of the qualification work is the research and development of organizational mechanisms for improving the marketing functions of PRINT BISTRO LLC, as well as the use of methods for evaluating the effectiveness of the marketing function as a factor in ensuring the interests of the consumer. The subject of the qualification research is the organizational mechanism of marketing influence on the activities of PRINT BISTRO LLC. The object of the research of the qualification work is the company PRINT BISTRO LLC and its competitive environment. The scientific novelty of the qualification work is that for the first time the management of the marketing activity system of TOVPRINT BISTRO was considered and analyzed, a project was developed to implement an effective marketing system for this enterprise and the formation of marketing orientation of companies on the market. The structure of the master's thesis consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of used sources and appendices.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectінструментарії плануванняen_US
dc.subjectстратегіяen_US
dc.subjectорієнтації компанійen_US
dc.subjectорганізаційний механізмen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.subjectінтереси споживачаen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectplanning toolsen_US
dc.subjectstrategyen_US
dc.subjectcompany orientationsen_US
dc.subjectorganizational mechanismen_US
dc.subjectenterprisesen_US
dc.subjectconsumer interestsen_US
dc.titleВикористання елементів комплексу маркетингу в конкурентній політиці підприємства ТОВ «Лондонська»en_US
dc.title.alternativeThe use of elements of the marketing complex in the competitive policy of "Londonska" LLC"en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РЕФЕРАТ Толстоброва О,А,.pdf422,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.