Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16804
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБратуха, Є.С.-
dc.date.accessioned2023-09-27T10:17:07Z-
dc.date.available2023-09-27T10:17:07Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБратуха Є.С. Удосконалення iнструментарiю обгрунтування напрямкiв пiдвищення конкурентоспроможностi послуг туроператорiв на прикладi ТОВ "Селезньов-Тур": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 076 "Пiдприємництво, торгiвля та бiржова дiяльнiсть" за освiтньою програмою "Економiка пiдприємства та органiзацiя пiдприємницької дiяльностi" / Єлизавета Сергiївна Братуха; наук. кер. Юрiй Артемович Єгупов. - ОНЕУ, 2023. - 77 c.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Bratuha.pdf-
dc.description⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ роботі досліджені базові дефініції теорії конкурентоспроможності продукції (економічна сутність, чинники, показники), розглянуті сучасні методи аналізу конкурентоспроможності продукції, визначені особливості послуг туристичних підприємств як об’єкта оцінки конкурентоспроможності, сформульовані основні напрямки її підвищення. Дана характеристика ТОВ «Селезньов-Тур» та проаналізовані основні техніко- економічні показники його діяльності за 2019-2021 рр. Окремі підрозділи присвячені аналізу складу і структури послуг підприємства та порівняльної оцінки конкурентоспроможності останніх в розрізі двох її складових. Обґрунтовані рекомендації щодо удосконалення інструментарію визначення пріоритетних напрямків підвищення конкурентоспроможності послуг туристичних підприємств. Зокрема, представлений авторський алгоритм вирішення вказаного завдання і проілюстровані його можливості на прикладі ТОВ «Селезньов-Тур».en_US
dc.description.abstractThe work examines the basic definitions of the theory of product competitiveness (economic essence, factors, indicators), examines modern methods of product competitiveness analysis, identifies the peculiarities of the services of tourist enterprises as an object of competitiveness assessment, formulates the main directions of its improvement. This is a description of «Seleznev-Tour» LLC and analyzed the main technical and economic indicators of its activity for 2019-2021. Separate sections are devoted to the analysis of the composition and structure of the company's services and a comparative assessment of the competitiveness of the latter in terms of its two components. Reasoned recommendations for improving the toolkit for determining priority directions for increasing the competitiveness of services of tourist enterprises. In particular, the author's algorithm for solving the specified task is presented and its possibilities are illustrated using the example of «Seleznev-Tur» LLC.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectпослуги туристичних підприємствen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectякість туристичних продуктівen_US
dc.subjectякість обслуговуванняen_US
dc.subjectпорівняльний аналізen_US
dc.subjectметоди таксономіїen_US
dc.subjectпріоритети напрямківen_US
dc.subjectзаходи підвищення конкурентоспроможностіen_US
dc.subjectservices of tourist enterprisesen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjectcompetitiveness; quality of tourist productsen_US
dc.subjectquality of serviceen_US
dc.subjectcomparative analysisen_US
dc.subjectmethods of taxonomyen_US
dc.subjectpriorities of directionsen_US
dc.subjectmeasures to increase competitivenessen_US
dc.titleУдосконалення інструментарію обґрунтування напрямків підвищення конкурентоспроможності послуг туроператорів (на прикладі ТОВ «Селезньов-Тур»)en_US
dc.title.alternativeImprovement of tools for substantiating the directions for increasing the competitiveness of tour operator services (using the example of «Seleznyov-Tour» LLC)en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат КР_Братуха_ФЕУП.pdf230,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.