Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16823
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарнаух, М.С.-
dc.date.accessioned2023-10-02T07:52:12Z-
dc.date.available2023-10-02T07:52:12Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКарнаух М.С. Дослiдження iндивiдуального стилю поведiнки пiдлiткiв у конфлiктi: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец.: 053 "Психологiя" за освiтньою програмою "Психологiя" / Максим Станiславович Карнаух; наук. кер. О.М. Бальбуза. - ОНЕУ, 2023. - 63 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2023Karnauh.pdf-
dc.description⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractВипускна кваліфікаційна робота складається із двох розділів. У роботі розглядаються індивідуальні стратегії поведінки підлітків у конфлікті. Розглянуто поняття конфлікту, сутність та види конфліктної взаємодії. Проаналізовано сучасні теоретико-методологічні та науково-практичні дослідження щодо природу та зміст поведінки підлітків у конфлікті та вплив індивідуально-типологічних особливостей підлітків на вибір індивідуального стилю поведінки у конфлікті. В результаті емпіричного дослідження визначено, виявлено, що 38%, досліджуваних надають перевагу стилю поведінки у конфлікті «пристосування», у 30% підлітків домінуючим стилем поведінки у конфлікті є суперництво, Компроміс обирають 20% опитаних респондентів, найменший відсоток опитаних підлітків обирають стилі поведінки співпраця 8% та уникнення 4%. Практичне значення роботи полягає в тому, що матеріалами дослідження можна буде користуватись для складання таких навчальних курсів: Корекційні програми виявлення і подолання агресивних станів; Корекційні програми для психологічного пристосування підлітків до соціального середовища серед своїх однолітківen_US
dc.description.abstractThe graduation thesis consists of two sections. The work examines individual behavior strategies of teenagers in conflict. The concept of conflict, the essence and types of conflict interaction are considered. Modern theoretical-methodological and scientific-practical studies on the nature and content of the behavior of adolescents in conflict and the influence of individual typological characteristics of adolescents on the choice of an individual style of behavior in conflict are analyzed. As a result of the empirical research, it was determined and found that 38% of the respondents prefer the style of behavior in the conflict "adjustment", in 30% of teenagers the dominant style of behavior in the conflict is rivalry, 20% of the surveyed respondents choose compromise, the smallest percentage of the surveyed teenagers choose the styles of cooperation 8% and avoidance 4%. The practical significance of the work is that the research materials can be used to prepare the following training courses: Correctional programs for identifying and overcoming aggressive conditions; Correctional programs for the psychological adaptation of adolescents to the social environment among their peers-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectконфліктen_US
dc.subjectкомпромісen_US
dc.subjectспівробітництвоen_US
dc.subjectуникненняen_US
dc.subjectпристосуванняen_US
dc.subjectпідлітокen_US
dc.subjectconflicten_US
dc.subjectrivalryen_US
dc.subjectcompromiseen_US
dc.subjectcooperationen_US
dc.subjectavoidanceen_US
dc.subjectadaptationen_US
dc.subjectadolescenten_US
dc.titleДослідження індивідуального стилю поведінки підлітків у конфліктіen_US
dc.title.alternativeThe influence of the family on the choice of the style of behavior of adolescents in conflicten_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Карнаух.pdf304,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.