Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16828
Назва: Казкотерапiя як метод корекцiйної роботи психолога
Інші назви: Modern features of cybercommunication among student youth
Автори: Цимбалюк, В.А.
Бібліографічний опис: Цимбалюк В.А. Казкотерапiя як метод корекцiйної роботи психолога: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец.: 052 "Психологiя" за освiтньою програмою "Психологiя" / Вiкторiя Андрiївна Цимбалюк; наук. кер. О. М. Бальбуза. - ОНЕУ, 2023. - 69 с.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: арт-терапія
казкотерапія
метафора
самооцінка
самовідношення
art therapy
fairy tale therapy
metaphor
self-esteem
self-attitude
Короткий огляд (реферат): Випускна кваліфікаційна робота складається із двох розділів. У роботі розглядаються метод казкотерапії в роботі практичного психолога. Розглянуто поняття казкотерапії, історія виникнення, форми та зміст роботи, особливості використання казкотерапії в корекційній діяльності практичного психолога. Предметом дослідження стала казкотерапія як метод корекції молодших підлітків. Проаналізовано сучасні теоретико-методологічні та науково- практичні дослідження щодо поняття казкотерапія, використання метафори та особливостей використання казкотерапії в корекційнії діяльності практичного психолога. За результатами гісиходіагностичного дослідження, за нами було визначено рівень самооцінки кожного респондента та сформовано дві групи - контрольна та експериментальна, встановлено діагностичні можливості казкотерапії. Практичне значення роботи: у ході практичної роботи було проаналізовано діагностичні та корекційні можливості казкотерапії та надані практичні рекомендації для батьків та вчителів щодо використання казок у повчальній та корекційній діяльності. Було розроблено авторську казку для дітей 6-11 років, для формування позитивної самооцінки та самовідношення
The graduation thesis consists of two sections. The work examines the method of fairy-tale therapy in the work of a practical psychologist. The concept of fairy-tale therapy, the history of its origin, the form and content of the work, the peculiarities of the use of fairy-tale therapy in the correctional activities of a practical psychologist are considered. The subject of the study was fairy-tale therapy as a method of correction of younger teenagers. Modern theoretical-methodological and scientific- practical research on the concept of fairy-tale therapy, the use of metaphor and the peculiarities of the use of fairy-tale therapy in the correctional activities of a practical psychologist are analyzed. According to the results of the psychodiagnostic study, we determined the level of self-esteem of each respondent and formed two groups - control and experimental, and established the diagnostic possibilities of fairy-tale therapy. Practical significance of the work: in the course of the practical work, the diagnostic and corrective possibilities of fairy-tale therapy were analyzed and practical recommendations were given for parents and teachers regarding the use of fairy tales in educational and corrective activities. An author's fairy tale was developed for children 6-11 years old, for the formation of positive self-esteem and self-attitude
Опис: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2023Cimbaluk.pdf
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Цимбалюк.pdf313,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.