Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16937
Назва: Супервізія як метод супроводу професійної діяльності педагогів
Інші назви: Supervision as a method of supporting the professional activity of teachers
Автори: Бальбуза, О.М.
Balbuza, О.
Бібліографічний опис: Бальбуза О. М. Супервізія як метод супроводу професійної діяльності педагогів / О. М. Бальбуза // Пріоритетні напрямки розвитку наукової думки в ХХІ столітті: зб. наук. праць за матеріалами V Міжн. наук.-практ. конф. до Дня науки України з нагоди 25-річчя Одеського інституту МАУП (19 травня, 2023 р., м. Одеса). – Одеса: Лерадрук, 2023. – С. 122-127.
Дата публікації: 2023
Ключові слова: супервізія
професійна діяльність педагогів
supervision
professional activities of teachers
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається поняття психологічного та педагогічного супервізорства, дається короткий історичний огляд його появи у педагогіці, можливості використання супервізії як методу супроводу педагогічних працівників, розкривається актуальність використання цього методу як способу супроводу діяльності освітян.
The article examines the concept of psychological and pedagogical supervision, gives a brief historical overview of its appearance in pedagogy, the possibility of using supervision as a method of supporting pedagogical workers, reveals the relevance of using this method as a way of supporting the activities of educators.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16937
Інші ідентифікатори: УДК 37.091.12
Розташовується у зібраннях:Кафедра мовної та психолого-педагогічної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Супервізія як метод.pdf439 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.