Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17084
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦимбал, Л.І.-
dc.contributor.authorУнінець, І.М.-
dc.contributor.authorTsymbal, L.-
dc.contributor.authorUninets, I.-
dc.date.accessioned2024-02-02T19:54:14Z-
dc.date.available2024-02-02T19:54:14Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifierУДК 339.9:330.341.1]:004-
dc.identifierJEL Classification: F010, F430, L100, O100-
dc.identifier.citationЦимбал Л. І. Секторально-просторова специфіка становлення та розвитку українського смарт бізнесу / Л. І. Цимбал,І. М. Унінець // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: збірник наукових праць; за ред.: В.В. Коваленко (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет, 2023. – № 7-8 (308-309). – С. 42-48.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17084-
dc.description.abstractМетою статті є визначення підґрунтя смартизації українського бізнесу та особливостей секторально просторового становлення смарт бізнесу. Становлення економіки нового типу супроводжується зміною ключової парадигми формування бізнесу та здійснення економічної активності у рамках нової глобальної парадигми. Розвиток нових тенденцій формування глобальних ринків свідчить про необхідність напрацювання нових механізмів, інструментів та технологій роботи бізнесу у нових ринкових реаліях і нових умовах розвитку української економіки. Смарт технології стають передумовою формування та забезпечення конкурентоспроможності українського бізнесу у сучасних умовах. Відповідно до цього у статті розглянуто ключові аспекти смартизації бізнес-діяльності, визначено ключові технології, які використовуються бізнес-структурами як інструменти забезпечення безперебійного функціонування в умовах війни та необхідності забезпечення конкурентоспроможності на міжнародному ринку та присутності на європейських ринках.en_US
dc.description.abstractThe formation of a new type of economy is accompanied by a change in the key paradigm of business formation and the implementation of economic activity within the framework of the new global paradigm. The development of new trends in the formation of global markets indicates the need to develop new business mechanisms, tools and technologies in new market realities and new conditions for the development of the Ukrainian economy. Smart technologies are becoming a prerequisite for the formation and ensuring the competitiveness of Ukrainian business in modern conditions. Accordingly, the article examines the key aspects of the smartization of business activities, defines the key technologies used by business structures as tools for ensuring uninterrupted functioning in war conditions and the need to ensure competitiveness in the international market and presence in European markets. Accordingly, the purpose of the article is to determine the basis of the smartization of Ukrainian business and the specifics of the sectoral and spatial development of smart business. Recovery is possible not only in a quantitative format, but rather in a qualitative format, which requires the introduction of smart technologies into business activities. Such implementation began in the pre-war period, but the war provoked the redistribution and relocation of Ukrainian business both on the territory of Ukraine and abroad, which in turn implies a rapid transition to a conceptually new format of conducting economic activity. This transition should correspond to the best examples of European practice and take into account the realities of the Ukrainian economy. We define intellectualization, digitalization, and environmentalization as the key aspects of such restructuring.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectсмарт економікаen_US
dc.subjectсмартизаціяen_US
dc.subjectпромисловістьen_US
dc.subjectдіджиталізаціяen_US
dc.subjectбізнес-діяльністьen_US
dc.subjectсмарт бізнесen_US
dc.subjectsmart economyen_US
dc.subjectsmartizationen_US
dc.subjectindustryen_US
dc.subjectdigitalizationen_US
dc.subjectbusiness activityen_US
dc.subjectsmart businessen_US
dc.titleСекторально-просторова специфіка становлення та розвитку українського смарт бізнесуen_US
dc.title.alternativeSectoral and spatial specificity of the establishment and development of ukrainian smart businessen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.doiDOI:10.32680/2409-9260-2023-7-8-308-309-42-48-
dc.identifier.orcid0000-0002-0873-9227-
dc.identifier.orcid0000-0002-1690-6590-
Розташовується у зібраннях:№ 7-8 (308-309)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
42-48.pdf484,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.