Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17086
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРудницький, В.С.-
dc.contributor.authorRudnytskyy, W.-
dc.date.accessioned2024-02-02T20:14:38Z-
dc.date.available2024-02-02T20:14:38Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifierУДК 657.6-
dc.identifierJEL Classification: M410-
dc.identifier.citationРудницький В. С. Організаційні засади формування аудиторської документації / В. С. Рудницький // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: збірник наукових праць; за ред.: В.В. Коваленко (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет, 2023. – № 7-8 (308-309). – С. 58-62.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17086-
dc.description.abstractМетою статті є дослідження організаційних засад формування аудиторської документації. Досліджено вимоги до формування аудиторської документації у відповідності до міжнародної стандартів аудиту та національного законодавства України. Проаналізовано сутність поняття аудиторської документації. Визначено цілі формування аудиторської документації. Досліджено організаційні засади формування аудиторської документації в Україні. Аудиторська документація повинна бути зрозумілою, формуватися на всіх етапах аудиту, а також відповідати вимогам міжнародних стандартів та національного законодавства. Аудиторська документація формуєтеся на всіх етапах аудиту та є пов’язаною між собою. За результатами дослідження зроблено висновок, що кожен суб’єкт аудиторської діяльності формує робочі документи за своєю методологією та класифікуючи за різними категоріями та індексуванням. В сучасному світі формування аудиторської документації здійснюється за допомогою електронної обробки даних. Це дозволяє оптимізувати ресурси аудитора та зберігати робочі документи аудитора як у паперовому, так і у електронному форматі. За результатами дослідження зроблено висновок, що на формування аудиторської документації впливають внутрішні та зовнішні чинники, які слід враховувати суб’єкту аудиторської діяльності при формуванні аудиторської документації.en_US
dc.description.abstractThe purpose of the article is to study the organizational foundations of the formation of audit documentation. The formation of audit documentation was always a significant issue for the subject of audit activity during the audit. The audit documentation is the evidence base for the audit. However, such an evidence base must meet the requirements of international auditing standards and the national legislation of Ukraine. Subjects of audit activity do not have clear requirements for the formation of audit documentation, only general requirements for it. Therefore, on the basis of international standards, each auditor creates audit documentation that are acceptable and convenient for him. However, such formation should have organizational principles for each subject of audit activity. Incorrect organization or its absence leads to failure of quality control. The requirements for the formation of audit documentation in accordance with international audit standards and the national legislation of Ukraine were studied. The essence of the concept of audit documentation is analyzed. The objectives of the formation of audit documentation are defined. The organizational principles of the formation of audit documentation in Ukraine have been studied. Audit documentation must be clear, formed at all stages of the audit, and also meet the requirements of international standards and national legislation. Audit documentation is formed at all stages of the audit and is interconnected. Based on the results of the research, it was concluded that each subject of audit activity creates working documents according to its own methodology and classifying them according to different categories and indexing. In the modern world, the formation of audit documentation is carried out with the help of electronic data processing. This allows you to optimize the auditor's resources and store the auditor's working documents in both paper and electronic format. Based on the results of the study, it was concluded that the formation of audit documentation is influenced by internal and external factors that should be taken into account by the subject of audit activity when forming audit documentation.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectаудитen_US
dc.subjectаудиторська документаціяen_US
dc.subjectвисновки аудитораen_US
dc.subjectзвітуванняen_US
dc.subjectМСАen_US
dc.subjectauditen_US
dc.subjectaudit documentationen_US
dc.subjectauditor's conclusionsen_US
dc.subjectreportingen_US
dc.subjectISAen_US
dc.titleОрганізаційні засади формування аудиторської документаціїen_US
dc.title.alternativeOrganizational principles of audit documentation formationen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.doiDOI:10.32680/2409-9260-2023-7-8-308-309-58-62-
dc.identifier.orcid0000-0001-9907-6088-
Розташовується у зібраннях:№ 7-8 (308-309)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
58-62.pdf481,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.