Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17112
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКотюжинська, В.В.-
dc.date.accessioned2024-02-06T09:56:51Z-
dc.date.available2024-02-06T09:56:51Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКотюжинська Г. В. Цифровi технологiї як iнструмент пiдвищення задоволеностi клiєнтiв банку: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра : спец. 072 "Фiнанси, банкiвська справа та страхування " Управлiння дiяльнiстю банкiв на фiнансовому ринку" / Ганна Володимирiвна Котюжинська ; наук. кер. Дiана Володимирiвна Завадська . - ОНЕУ , 2023. - 93 c.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/24Kotyuzhynska.pdf-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі розглянуто теоретичні основи використання цифрових технологій у банківській справі. Надано визначення цифрових технології в банківській справі. Сформовано переваги та недоліки застосування цифрових технологій маркетингу в банківській справі. Представлено стратегічний підхід до впровадження цифрових технологій у маркетингових стратегіях банківських установ. Розкрито функції цифрових технологій в банківській діяльності. Вивчено сутність задоволеності клієнтів банків як економічної категорії. Визначено роль цифрових технологій у стратегічному банківському маркетингу. Проведено оглядовий аналіз застосування цифровізації у банківському секторі України. Розглянуто індетифікацію від Національного банку України. Обґрунтовано взаємозв’язок між ступенем впровадження цифрових технологій у банківський сектор та рівнем задоволеності клієнтів. Здійснено оцінювання маркетингової цифрової стратегії АТ КБ «Приватбанк». Розглянуто проблеми та перспективи розвитку цифрових технологій у банківській справі. З’ясовано можливості застосування зарубіжного досвіду інституційного регулювання використання цифрових технологій. Визначено ризики впровадження цифрового маркетингу. Запропоновано стратегії зменшення ризиків цифрового маркетингу для покращення відносин з клієнтами в АТ КБ «Приватбанк».en_US
dc.description.abstractIn the qualification work, the theoretical foundations of using digital technologies in banking are examined. Definitions of digital technologies in banking are provided. The advantages and disadvantages of applying digital technologies in banking marketing are formed. A strategic approach to the implementation of digital technologies in the marketing strategies of banking institutions is presented. The functions of digital technologies in banking activities are disclosed. The essence of customer satisfaction in banks as an economic category has been studied. The role of digital technologies in strategic bank marketing is defined. A review analysis of digitalization application in the Ukrainian banking sector has been conducted. Consideration of identification from the National Bank of Ukraine is included. The correlation between the degree of implementation of digital technologies in the banking sector and the level of customer satisfaction is substantiated. An assessment of the digital marketing strategy of JSC CB “PrivatBank” has been carried out. The problems and prospects of developing digital technologies in banking are considered. The possibilities of applying foreign experience in institutional regulation of digital technologies are clarified. The risks of implementing digital marketing are identified. Strategies for reducing the risks of digital marketing to improve relations with customers in JSC CB “PrivatBank” are proposed.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectбанкen_US
dc.subjectцифрові технологіїen_US
dc.subjectзадоволеність клієнтівen_US
dc.subjectрегулювання цифрових технологійen_US
dc.subjectризики цифрового маркетингуen_US
dc.subjectстратегії зменшення ризиківen_US
dc.subjectbanken_US
dc.subjectdigital technologiesen_US
dc.subjectcustomer satisfactionen_US
dc.subjectregulation of digital technologiesen_US
dc.subjectrisks of digital marketingen_US
dc.subjectrisk reduction strategiesen_US
dc.titleЦифрові технології як інструмент підвищення задоволеності клієнтів банкуen_US
dc.title.alternativeDigital technologies as a tool for increasing bank customer satisfactionen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Котюжинська_реферат_КР(магістр).pdf375,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Kotyuzhynska.pdf2,36 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.