Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17114
Назва: Управління організацією просування лакофарбових матеріалів на ринку
Інші назви: Management of the organisation of promotion of paint and varnish materials on the market
Автори: Багинський, М.О.
Бібліографічний опис: Багинський М.О. Управлiння органiзацiєю просування лакофарбових матерiалiв на ринку: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Максим Олександрович Багинський; наук. кер. Олена Миколаївна Данчева. - ОНЕУ, 2024. - 61 c.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: управління
просування продукції
підприємство
management
product promotion
enterprise
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто визначено сутність, методи та інструменти просування продукції; проаналізовано процес управління організацією просування продукції залежно від етапу життєвого циклу товару; розглянуто процес управління просуванням продукції.. Проаналізовано сучасний стан ринку лакофарбових матеріалів. Запропоновано з метою ефективного просування лакофарбової продукції ТОВ «ЕСКАРО КОЛОР» проведення наступних заходів:  використати медіаплатформи, такі як онлайн-реклама та соціальні мережі, для максимального охоплення аудиторії;  створити цікавий контент, що буде висвітлювати властивості та застосування лакофарбових продуктів нашого підприємства. Розповсюдити цей контент через різні канали, щоб привернути увагу споживачів;  взяти участь у будівельній виставці у м. Києві Лак&Фарба Expo UA, яка відбудеться 15-17 жовтня 2024 р..
The article considers the essence, methods and tools of product promotion; analyses the process of managing the organisation of product promotion depending on the stage of the product life cycle; considers the process of managing product promotion. The current state of the paint and varnish market is analysed. It is proposed to carry out the following activities in order to effectively promote the paint and varnish products of ESCARO COLOR LLC:  to use media platforms, such as online advertising and social networks, to maximise audience reach;  create interesting content that will highlight the properties and applications of our company's paint and varnish products. Distribute this content through various channels to attract the attention of consumers;  to participate in the construction exhibition in Kyiv, Varnish & Paint Expo UA, which will be held on 15-17 October 2024.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/24Baginsky.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Багинський_Реферат.pdf232,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Baginsky.pdf2,22 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.