Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17163
Назва: Економічне обґрунтування стратегії розвитку підприємств рекламно-поліграфічної галузі на прикладі ПП «Кивин»
Інші назви: Economic justification of the development strategy of enterprises in the advertising and printing industry on the example of PE "Kyvin"»
Автори: Шелест, Г.К.
Бібліографічний опис: Шелест Г.К. Економiчне обгрунтування стратегiї розвитку пiдприємств рекламно-полiграфiчної галузi на прикладi ПП "КИВИН" : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра : спец. 076 "Пiдприємництво, торгiвля та бiржова дiяльнiсть" за освiтньою програмою "Економiка та планування бiзнесу" / Ганна Костянтинiвна Шелест ; наук. кер. Андрiй Вадимович Андрейченко . - ОНЕУ , 2023. - 80 с.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: рекламна поліграфія
рекламні послуги
інновації
цифровий друк
advertising printing
advertising services
innovations
digital printing
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – особливості процесу формування стратегії підприємств рекламно-поліграфічної галузі. У роботі розглядаються теоретичні та практичні аспекти, пов'язані із визначенням факторів, які сприяють підвищенню конкурентоспроможності рекламно-поліграфічних підприємств в умовах економічної нестабільності. Узагальнено особливості макро- та мікроекономічного функціонування підприємств рекламно-поліграфічної галузі на прикладі досвіду ПП «КИВИН», рекомендовано пріоритетні інструменти підвищення конкурентоспроможності рекламно-поліграфічних підприємств в умовах війни та повоєнного відновлення. Проаналізовано сучасний стан підприємств рекламно-поліграфічної галузі України та розглянуто інноваційну діяльність як стратегічний пріоритет підприємств цієї галузі. Визначено основні стратегічні напрями інноваційного розвитку рекламної поліграфії, надані пропозиції щодо забезпечення інноваційності та підвищення конкурентоспроможності підприємств рекламно-поліграфічної галузі.
The thesis consists of three chapters. The object of the research is the peculiarities of the strategy formation process of enterprises in the advertising and printing industry. The paper examines theoretical and practical aspects related to the determination of factors that contribute to increasing the competitiveness of advertising and printing enterprises in conditions of economic instability. The peculiarities of the macro- and microeconomic functioning of advertising and printing enterprises are summarized on the example of the experience of PE «KIVIN», priority tools for increasing the competitiveness of advertising and printing enterprises in the conditions of war and post-war recovery are recommended. The current state of enterprises in the advertising and printing industry of Ukraine was analyzed and innovative activity was considered as a strategic priority of enterprises in this industry. The main strategic directions of the innovative development of advertising printing have been determined, proposals have been made to ensure innovation and increase the competitiveness of enterprises in the advertising and printing industry.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/24ShelestG.K..pdf
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shelest G.K..pdf3,72 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Шелест Г.К._Реферат.pdf245,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.