Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17179
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРачинська, Г.В.-
dc.contributor.authorRachynska, G.-
dc.date.accessioned2024-02-10T18:39:33Z-
dc.date.available2024-02-10T18:39:33Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifierУДК 334.021.1-
dc.identifierJEL Classification: D800; L230; M140; M290; M310-
dc.identifier.citationРачинська Г. В. Виклики для малого та середнього бізнесу в електронній комерції / Г. В. Рачинська // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: збірник наукових праць; за ред.: В.В. Коваленко (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет, 2023. – № 9 (310). – С. 135-141.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17179-
dc.description.abstractМетою дослідження є розкриття феномену електронної комерції в контексті умов-викликів з якими стикається сучасний бізнес. Методика дослідження полягає у поєднанні загально-наукових методів системного аналізу, синтезу, синергетичного підходу до аналізу складних нерівноважних неоднорідних нелінійних систем, зокрема, для аналізу можливих ризикових сценаріїв, пов'язаних з феноменом електронної комерції та розробки стратегій зниження ймовірності їх виникнення. Результати. Перш за все варто відокремити підприємства, які були створені в період до ери електронної комерції та підприємства створені вже в період її бурхливого розвитку. Відповідно як можливості, так і загрози у випадках “до” та “в період” електронної комерції суттєво розрізнюється. З одного боку, стає можливою більша керованість бізнесу, а, з іншого, збільшується загроза підприємницької безпеки, ніж це було у період до розповсюдження практик електронної комерції. Феномен електронної комерції взагалі поєднує в собі нові “вікна можливостей” та ймовірність специфічних ризиків. Для малих та середніх підприємств, що як правило можуть бути більш мобільними та адаптивними, відповідно змін бізнес-середовища, невід'ємною умовою їх ефективної діяльності є їх участь у практиках електронної комерції. Практична значимість результатів дослідження полягає у тому, що використання синергетичного підходу у визначенні феномена електронної комерції, надає можливості підприємствам малого та середнього бізнесу суттєво вдосконалити систему прийняття рішень у напрямку підвищення їх ефективності, відповідно до сучасних умов, запобігаючи виникненню ризиків сценаріїв, пов'язаних з феномена електронної комерції.en_US
dc.description.abstractPurpose of the study is to reveal the phenomenon of electronic commerce in the context of challenging conditions faced by modern business. Metod is a combination of general scientific methods of system analysis, synthesis, synergistic approach to the analysis of complex non-equilibrium heterogeneous nonlinear systems, in particular, to analyze possible risk scenarios related to the phenomenon of electronic commerce and develop strategies to reduce the probability of their occurrence. Results. First of all, it is worth separating enterprises that were created in the period before the era of electronic commerce and enterprises that were created already during its rapid development. Accordingly, both opportunities and threats in cases "before" and "during" e-commerce are significantly different. On the one hand, greater controllability of business becomes possible, and on the other hand, the threat to business security increases than it was in the period before the spread of electronic commerce practices. The phenomenon of electronic commerce in general combines new "windows of opportunity" and the probability of specific risks. For small and medium-sized enterprises, which, as a rule, can be more mobile and adaptive, according to changes in the business environment, an integral condition for their effective activity is their participation in electronic commerce practices. Practical importance of the research results is that the use of a synergistic approach in defining the phenomenon of electronic commerce provides opportunities for small and medium-sized businesses to significantly improve the decision-making system in the direction of increasing their efficiency, in accordance with modern conditions, preventing the emergence of risky scenarios related to e-commerce phenomenon.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectпрактики електронної комерціїen_US
dc.subjectвиклики малому та середньому бізнесуen_US
dc.subjectризикові сценаріїen_US
dc.subjectпрофілактика ризиківen_US
dc.subjecte-commerce practicesen_US
dc.subjectchallenges to small and medium-sized businessesen_US
dc.subjectrisk scenariosen_US
dc.subjectrisk preventionen_US
dc.titleВиклики для малого та середнього бізнесу в електронній комерціїen_US
dc.title.alternativeChallenges for small and medium-sized businesses in electronic commerceen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.doiDOI:10.32680/2409-9260-2023-9-310-135-141-
dc.identifier.orcid0000-0001-5678-4172-
Розташовується у зібраннях:№ 9 (310)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
135-141.pdf663,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.