Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17187
Назва: Удосконалення міжнародної конкурентоспроможності підприємств на ринку будівельних матеріалів (на прикладі ТОВ «Інтерфарм Технології»)
Інші назви: Improving the international competitiveness of enterprises in the market of construction materials (on the example of Interpharm Technologies LLC)
Автори: Гордієнко, К.С.
Бібліографічний опис: Гордiєнко К. С. Удосконалення мiжнародної конкурентоспроможностi пiдприємств на ринку будiвельних матерiалiв (на прикладi ТОВ "iнтерфарм Технологiї") : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня магiстра : спец. 292 "Мiжнароднi економiчнi вiдносини " за освiтньою програмою "Мiжнароднi економiчнi вiдносини " / Катерина Сергiївна Гордiєнко; наук. кер. Олена Вiкторiвна Воронова. - ОНЕУ, 2023. - 99 с.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: конкуренція
конкурентоспроможність
міжнародна конкурентоспроможність підприємства
зовнішнє середовище
міжнародні економічні відносини
competition
competitiveness
international competitiveness of the enterprise
external environment
international economic relations
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єктом дослідження є процес забезпечення конкурентоспроможності підприємства, що діє на міжнародному ринку. В роботі розглянута основні складові та функції міжнародної конкурентоспроможності підприємства, виокремленні чинники, що на неї впливають, та методи її оцінки. Проведено аналіз діяльності підприємства, його конкурентного середовища та визначено чинники, що впливають на міжнародну конкурентоспроможність ТОВ “Інтерфарм Технології”. Запропоновано впровадження стратегії диверсифікації для розвитку міжнародних конкурентних переваг ТОВ «Інтерфарм Технології», розроблено товарну стратегію для підвищення міжнародної конкурентоспроможності підприємства, рекомендовано застосування рекламної кампанії для зміцнення міжнародних конкурентних позицій ТОВ «Інтерфарм Технології»
The master's qualification work consists of three sections. The object of the study is the process of ensuring the competitiveness of an enterprise operating in the international market. The work examines the main components and functions of the international competitiveness of the enterprise, singles out the factors influencing it, and methods of its assessment. An analysis of the company's activity, its competitive environment, and the factors affecting the international competitiveness of "Interfarm Technologies" TOI were determined. The introduction of a diversification strategy for the development of international competitive advantages of Interfarm Technologies LLC is proposed, a product strategy is developed to increase the international competitiveness of the enterprise, the use of an advertising campaign to strengthen the international competitive positions of Interfarm Technologies LLC is recommended
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/24Gordienko.pdf
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат_Гордієнко.docx.pdf446,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Gordienko K.S..pdf3,84 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.