Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17203
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБаркан, Н.Є.-
dc.date.accessioned2024-02-12T12:53:35Z-
dc.date.available2024-02-12T12:53:35Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБаркан, Н.Є. Стратегiчне управлiння маркетингом пiдприємства в умовах цифрової трансформацiї : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня магiстра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Нiна Емiлi Баркан; наук. кер. Ш.Р. Гулiєв. - ОНЕУ, 2023. - 95 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/24BarkanН.pdf-
dc.description.abstractМета дослідження: Визначення оптимальних стратегій управління маркетингом для підприємства ТОВ «Комфі Трейд» в умовах цифрової трансформації з метою підвищення його конкурентоспроможності та досягнення стійкого ринкового позиціонування. Завдання дослідження: аналіз впливу цифрової трансформації на маркетингові стратегії, оцінка ефективності інструментів цифрового маркетингу, розробка стратегій використання новітніх технологій:, аналіз конкурентного середовища, розробка рекомендацій для стратегічного управління маркетингом. Наукова новизна роботи полягає в визначенні готовності досліджуваного підприємства до впровадження нової стратегії розвитку її діяльності за допомогою експертного аналізу та розробці стратегії. Робота виконана на базі інформації, отриманої з навчальної й наукової літератури вітчизняних і закордонних авторів, а також з інших джерел: мережі Internet, періодичних видань, засобів масової інформації, бесід й опитувань фахівців даної справи. Структурно робота складається з чотирьох розділів, вступу, висновків до кожного з розділів, списку використаної літератури, додатків, сторінок 98, рисунків 30, таблиць 12.en_US
dc.description.abstractThe purpose of the study: Determination of optimal marketing management strategies for Comfy Trade LLC in the context of digital transformation in order to increase its competitiveness and achieve sustainable market positioning. Research tasks: analysis of the impact of digital transformation on marketing strategies, evaluation of the effectiveness of digital marketing tools, development of strategies for the use of the latest technologies: analysis of the competitive environment, development of recommendations for strategic marketing management. The scientific novelty of the work consists in determining the readiness of the investigated enterprise to implement a new strategy for the development of its activities with the help of expert analysis and strategy development. The work was performed on the basis of information obtained from educational and scientific literature of domestic and foreign authors, as well as from other sources: the Internet, periodicals, mass media, interviews and surveys of experts in this field.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectуправління маркетингомen_US
dc.subjectцифрова трансформаціяen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectмаркетингові стратегіїen_US
dc.subjectmarketing managementen_US
dc.subjectdigital transformationen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjectmarketing strategiesen_US
dc.titleСтратегічне управління маркетингом підприємства в умовах цифрової трансформаціїen_US
dc.title.alternativeStrategic management of enterprise marketing in conditions of digital transformationen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Баркан Н.Е.реферат.pdf617,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Barkan Н..pdf308,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.