Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17213
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоренєва, А.П.-
dc.date.accessioned2024-02-13T09:54:15Z-
dc.date.available2024-02-13T09:54:15Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКоренєва А.П. Управлiння маркетинговою дiяльнiстю туристичних пiдприємств на основi цифровiзацiї послуг : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня магiстра :спец. 242 "Туризм" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Анастасiя Павлiвна Коренєва; наук. кер. Iрина Володимирiвна Давиденко. - ОНЕУ, 2023. - 69 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/24Koreneva.pdf-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. Об'єкт дослідження – процес управління маркетинговою діяльністю туристичних підприємств. Предметом дослідження є теоретичні, методологічні та практичні аспекти управління маркетинговою діяльністю туристичним підприємством на основі цифровізації послуг. У роботі розглядаються теоретичні засади управління маркетинговою діяльністю туристичних підприємств, сутність та значення цифровізації послуг туристичних підприємств, світовий досвід впровадження цифрових технологій у сфері туризму. Проаналізовано сучасний стан управління маркетинговою діяльністю туроператора «Джоін Ап», здійснено діагностику управління маркетинговою діяльністю туроператора, проведено оцінку використання цифрових технологій підприємством. Обґрунтовано напрями удосконалення управління маркетинговою діяльністю туроператора «Джоін Ап». Розроблено заходи стратегічного управління маркетинговою діяльністю на основі цифровізації для ТОВ «Джоін Ап»en_US
dc.description.abstractThe qualifying work consists an introduction, three chapters, conclusions, list of sources used. The object of research is the process of managing the marketing activities of tourist enterprises. The subject of the research is theoretical, methodological and practical aspects of management of marketing activities of a tourist enterprise based on digitalization of services. The paper examines the theoretical principles of management of the marketing activities of tourist enterprises, the essence and significance of digitization of services of tourist enterprises, the world experience of the implementation of digital technologies in the field of tourism. The current state of management of the marketing activities of the tour operator "Join Up" was analyzed, the diagnosis of the management of the marketing activities of the tour operator was carried out, and the use of digital technologies by the enterprise was evaluated. The directions for improving the management of the marketing activities of the tour operator "Join Up" are substantiated. Measures of strategic management of marketing activities based on digitalization were developed for "Join Up" LLC.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectтуризмen_US
dc.subjectцифровізаціяen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectтуристичні послугиen_US
dc.subjectтуристичне підприємствоen_US
dc.subjecttourismen_US
dc.subjectdigitizationen_US
dc.subjectmarketing activityen_US
dc.subjecttourist servicesen_US
dc.subjecttourist enterpriseen_US
dc.titleУправління маркетинговою діяльністю туристичних підприємств на основі цифровізації послугen_US
dc.title.alternativeManaging the marketing activities of tourist enterprises based on digitalization of servicesen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Koreneva.pdf3,56 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат Коренєва А.П..pdf258,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.