Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17233
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВасильців, Н.М.-
dc.contributor.authorVasyltsiv, N.-
dc.date.accessioned2024-02-14T17:06:07Z-
dc.date.available2024-02-14T17:06:07Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifierУДК 338.46-
dc.identifierJEL Classification: E440, G140, G210-
dc.identifier.citationВасильців Н. М. Клієнто-орієнтований підхід банківської сфери на засадах використання блокчейну / Н. М. Васильців // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: збірник наукових праць; за ред.: В.В. Коваленко (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет, 2023. – № 10 (311). – С. 23-29.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17233-
dc.description.abstractСтаття розкриває результати дослідження клієнто-орієнтованого підходу банківської сфери на засадах використання блокчейну. В процесі написання статті застосовано різні загальнонаукові та спеціальні методи дослідження. Зокрема, описування засобів інформаційно-комунікаційних технологій автором здійснено з використанням індуктивного та дедуктивного методів. Для схематичного представлення технології блокчейн застосовано графічний метод. Абстрактно-логічний метод застосовано при теоретичних узагальненнях і формуванні висновків. Автором досліджено основні напрями розвитку банківської сфери на засадах блокчейну: платіжні послуги та системи штучного інтелекту. Досліджено засоби ІКТ, які дозволяють банкам автоматизувати процеси обробки та розрахунку операцій; аналізувати дані клієнтів і надавати персоналізовані послуги, враховуючи їхні індивідуальні потреби та поведінку; вдосконалювати системи безпеки та захисту інформації. Доведено необхідність вивчення та розробки можливих варіантів диверсифікації банківської діяльності, яка має супроводжуватись відповідними законодавчими актами та бути націлена на практичну реалізацію клієнто-орієнтовного підходу. Обґрунтовано, що загальна ефективність застосування блокчейну у банківській сфері залежить від правильного розуміння та інтеграції цієї технології в банківські процеси. Виявлено проблеми українського банківського фінтех-ринку, які пов’язані з нестабільною економічною ситуацією в країні та великими коливаннями курсу валют країни, недоліками національного законодавства у сфері фінтех, несприятливим внутрішнім інвестиційним середовищем; відсутністю інтересу до інвестиційного процесу підприємств; недостатнім рівнем існуючої інфраструктури (телекомунікації та Інтернет), слабким і нерівномірним якісним розвитком; браком експертів у нових сферах фінансів та інформаційних технологій; відсутністю належної уваги до безпосередніх технічних можливостей банківської системи тощо.en_US
dc.description.abstractThe article presents the results of a study on the customer-centric approach in the banking sector based on blockchain principles. Various general scientific and specialized research methods were applied in the process of writing the article. The description of information and communication technology (ICT) tools was carried out using inductive and deductive methods. A graphical method was employed to schematically represent blockchain technology. An abstract-logical method was used in theoretical generalizations and conclusions. The main directions of development in the banking sector based on blockchain were investigated, including payment services and artificial intelligence systems. ICT tools that allow banks to automate transaction processing and calculation processes, analyze customer data, and provide personalized services based on their individual needs and behavior were explored. The enhancement of security and information protection systems was also discussed. The need to study and develop possible diversification options in banking activities, accompanied by appropriate legislative acts and focused on the practical implementation of a customer-centric approach, was justified. It was argued that the overall effectiveness of blockchain implementation in the banking sector depends on a correct understanding and integration of this technology into banking processes, as well as collaboration with regulators and standardization in the blockchain industry. Problems in the Ukrainian banking fintech market were identified, including economic instability in the country, significant currency exchange rate fluctuations, deficiencies in national fintech-related legislation, unfavorable domestic investment environment (foreign and Ukrainian), lack of interest in the investment process by enterprises, insufficient quality and uneven development of existing infrastructure (telecommunications and the Internet), a shortage of experts in new finance and information technology fields, and insufficient attention to the technical capabilities of the banking system, among other issues.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectклієнто-орієнтований підхідen_US
dc.subjectбанківська діяльністьen_US
dc.subjectблокчейнen_US
dc.subjectфінтех-ринокen_US
dc.subjectфінтех інноваціїen_US
dc.subjectcustomer-centric approachen_US
dc.subjectbankingen_US
dc.subjectblockchainen_US
dc.subjectfintech marketen_US
dc.subjectfintech innovationsen_US
dc.titleКлієнто-орієнтований підхід банківської сфери на засадах використання блокчейнуen_US
dc.title.alternativeCustomer-centric approach in the banking sector based on blockchain principlesen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.doiDOI:10.32680/2409-9260-2023-10-311-23-29-
dc.identifier.orcid0000-0002-4127-2163-
Розташовується у зібраннях:№10 (311)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
23-29.pdf443,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.