Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17308
Назва: Розробка системи управління якістю на підприємствах ресторанного бізнесу
Інші назви: Development of a quality management system at restaurant business enterprises
Автори: Даниленко, Д.О.
Бібліографічний опис: Даниленко Д.О. Розробка системи управлiння якiстю на пiдприємствах ресторанного бiзнесу : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра зi спец. 241 "Готельно-ресторанна справа" за освiтньою програмою "Управлiння готельним та ресторанним бiзнесом" / Дмитро Олександрович Даниленко; наук. кер. Тетяна Анатолiвна Кундiловська. - ОНЕУ, 2024. - 68 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: заклади ресторанного господарства
якість послуг
якість продукції
система управління якістю
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Об’єкт дослідження – процес планування і контролю системи управління якістю продукції ресторанного господарства. У роботі визначено можливості поліпшення діяльності закладів ресторанного господарства за рахунок впровадження системи управління якістю продукції. Проведено аналіз аспектів розробки, планування і контролю системи управління якістю продукції у закладах ресторанного господарства, яка спрямована на підвищення обізнаності споживача, формування цільової аудиторії, задоволення потреб клієнтів, усунення недоліків в діяльності підприємства та на підвищення ефективності його діяльності на конкурентному ринку надання ресторанних послуг.
Qualification work consists of an introduction, three chapters, conclusions, a list of sources. The object of research is the process of planning and control of the quality management system of restaurant products. The work identifies the possibilities of improving the activities of restaurant establishments due to the introduction of a product quality management system. An analysis of the aspects of the development, planning and control of the product quality management system in restaurant establishments, which is aimed at increasing consumer awareness, forming a target audience, meeting customer needs, eliminating shortcomings in the company’s activities and increasing the efficiency of its activities in the competitive market of restaurant services, was conducted
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/24Danylenko.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Даниленко.pdf581,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Danylenko D.O..pdf3,6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.