Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17310
Назва: Шляхи розвитку партнерства туристичних підприємств та територіальних громад на ринку сільського зеленого туризму (на прикладі туроператора ТОВ «Селезньов тур»)
Інші назви: Ways of development of partnership of tourist enterprises and territorial communities in the market of rural green tourism (on the example of tour operator «Seleznyov Tour»)
Автори: Шевченко, С.Г.
Бібліографічний опис: Шевченко С.Г. Шляхи розвитку партнерства туристичних пiдприємств та територiальних громад на ринку сiльського зеленого туризму (на прикладi туроператора ТОВ "Селезньов тур") : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра зi спец. 242 "Туризм i рекреацiя" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Сергiй Геннадiйович Шевченко; наук. кер. Сергiй Георгiйович Нездоймiнов. - ОНЕУ, 2023. - 73 с.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: сільський зелений туризм
туристичні послуги
туристичний оператор
територіальна громада
туристичний продукт
сільське домогосподарство
маркетинг
rural green tourism
tourist services
tourist operator
territorial community
tourist product
rural household
marketing
Короткий огляд (реферат): на ринку послуг сільського зеленого туризму. У роботі розглядаються теоретичні та прикладні аспекти формування напрямів партнерства туроператорів в сфері сільського зеленого туризму. Розглянуто наукові підходи до розвитку сільського зеленого туризму, проведено дослідження потенціалу територіальної громади в сфері сільського зеленого туризму. Надано загальну характеристику туристичного оператора ТОВ «Селезньов тур», проаналізовано його фінансово-господарську діяльність. Проведено маркетинговий аналіз попиту та конкурентного середовища туроператора на регіональному туристичному ринку. Обґрунтовано доцільність розробки туристичного продукту сільського зеленого туризму на туристичному підприємстві ТОВ «Селезньов тур». Розроблено заходи партнерства туроператора та територіальної громади на ринку сільського зеленого туризму на засадах кластеризації
The master's qualification work consists of three sections. The object of the research is the processes of partnership between tourist enterprises and territorial communities in the market of rural green tourism services. The paper examines the theoretical and applied aspects of the formation of directions of partnership of tour operators in the field of rural green tourism. Scientific approaches to the development of rural green tourism were considered, and a study of the potential of the territorial community in the field of rural green tourism was conducted. A general description of the tourist operator "Seleznyov Tour" Ltd is provided, its financial and economic activity is analyzed. A marketing analysis of the demand and competitive environment of the tour operator in the regional tourism market was conducted. The expediency of developing a tourist product of rural green tourism at the tourist enterprise "Seleznyov Tour" Ltd is substantiated. Measures of partnership between the tour operator and the territorial community in the market of rural green tourism have been developed on the basis of clustering.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/24ShevchenkoS.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шевченко, реферат.pdf234,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Shevchenko S.G..pdf3,25 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.