Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17326
Назва: Управління маркетинговою діяльністю підприємства та шляхи її вдосконалення
Інші назви: Management of marketing activities of the enterprise and ways of its improvement
Автори: Астанов, Д.Д.
Бібліографічний опис: Астанов Д.Д. Управлiння маркетинговою дiяльнiстю пiдприємства та шляхи її вдосконалення : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Джамшир Джамалович Астанов ; наук. кер. Марiя Анатолiївна Саєнсус . - ОНЕУ , 2024. - 95 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетинг
оцінка ефективності
marketing
performance evaluation
Короткий огляд (реферат): Актуальність даної теми визначається необхідністю вивчення стратегічних аспектів розвитку маркетингу в умовах сучасної економіки України. Особливу увагу варто приділити аналізу теоретичних та методичних підходів до формування ефективних маркетингових заходів для розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження та розробка організаційних механізмів поліпшення функцій маркетингу компанії "Цитрус" , а також використання методів оцінки ефективності маркетингової функції. Предметом дослідження кваліфікаційної роботи є організаційний механізм впливу маркетингу на діяльність компанія ТОВ "Цитрус". Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є компанія ТОВ "Цитрус" та його конкурентне середовище. Кваліфікаційна робота магістра складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Загальний обсяг роботи становить 96 сторінок. Основний зміст викладено на 90 сторінках. Робота містить 34 таблиць, 16 рисунків, 50 літературних джерел.
The relevance of this topic is determined by the need to study the strategic aspects of marketing development in the conditions of the modern economy of Ukraine. Special attention should be paid to the analysis of theoretical and methodological approaches to the formation of effective marketing measures for the development of the enterprise's foreign economic activity. The purpose of the qualification work is the research and development of organizational mechanisms for improving the marketing functions of the company "Citrus", as well as the use of methods for evaluating the effectiveness of the marketing function. The subject of the qualification research is the organizational mechanism of marketing influence on the activities of Citrus LLC. The object of the research of the qualification work is the company LLC "Citrus" and its competitive environment. The master's qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of used sources and appendices. The total volume of work is 96 pages. The main content is laid out on 90 pages. The work contains 34 tables, 16 figures, 50 literary sources.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/24Astanova.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Астанов Д.Д..pdf765,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Astanova J.pdf516,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.