Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17329
Назва: Збутова політика в системі маркетингу аграрного підприємства ТОВ «РОЗКВІТНЕ-АГРО»
Інші назви: Seles policy in the marketing system of “ROZKVITNE-AGRO” TOB (limited liability company)
Автори: Коршункова, Е.І.
Бібліографічний опис: Коршункова Е.І. Збутова полiтика в системi маркетингу аграрного пiдприємства ТОВ "РОЗКВIТНЕ-АГРО" : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Елла Iванiвна Коршункова; наук. кер. Марiя Анатолiївна Саєнсус. - ОНЕУ, 2023. - 74 с.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетинг
маркетингова збутова політика
бренд
атрибути
конкуренція
маркетингове середовище
асортимент
marketing
sales policy in the marketing
brand
attributes
competition
marketing environment
assortment
Короткий огляд (реферат): Досліджено теоретичні аспекти формування збутової політики в системі маркетингу аграрного підприємства, також розглянуто основні чинники, що впливають на формування збутової політики. В роботі охарактеризовано етапи формування збутової політики в системі маркетингу та надано характеристику основних функцій та складових збутової політики. Проаналізовано господарську та маркетингову діяльність ТОВ «РОЗКВІТНЕ-АГРО». Проаналізовано конкурентне середовище організації та оцінено її конкурентні переваги, надано багатокутник конкурентоспроможності. Розроблено рекомендації вдосконалення збутової політики в системі маркетингу на підприємстві ТОВ «РОЗКВІТНЕ-АГРО», розраховано витрати на вдосконалення збутової політики та економічну ефективність від запровадження пропозицій.
The work examines modern trends in the improvement of sales policy on the example of “ROZKVITNE-AGRO” TOB (limited liability company). The theoretical aspects of the formation of sales policy in the marketing system of an agrarian enterprise were studied, and the main factors affecting the formation of sales policy were also considered. The work describes the stages of formation of the sales policy in the marketing system and provides a description of the main functions and components of the sales policy. The business and marketing activities of “ROZKVITNE-AGRO” TOB (limited liability company) were analyzed. The competitive environment of the organization was analyzed and its competitive advantages were assessed, a polygon of competitiveness was provided. Recommendations for improving the sales policy in the marketing system at the “ROZKVITNE-AGRO”TOB (limited liability company) enterprise were developed, costs for improving the sales policy and economic efficiency from the introduction of proposals were calculated
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/24Korshunkova.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Korshunkova E.pdf752,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат Коршункова Е.І..pdf487,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.